//
کدخبر: ۱۱۶۸۰۲ //

باید کمی حس تعلق به باشگاه تزریق شود/ نقل و انتقالات دیوانه‌واری نخواهیم داشت

اسطوره میلان در اولین کنفرانس خبری پس از بازگشت به تیم محبوبش از شوق روزهای آینده سخن گفت.

باید کمی حس تعلق به باشگاه تزریق شود/ نقل و انتقالات دیوانه‌واری نخواهیم داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان در اولین کنفرانس خبری به عنوان مدیر بخش توسعه استراتژیک این باشگاه  از روزهای آینده و شوق کار در جمع قرمز و مشکی‌ها گفت.

 او اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: خوشحال و هیجان‌زده هستم. میلان خانواده من است و هیچوقت پیشنهاد این باشگاه را رد نکرده‌ام. با باربارا برلوسکونی و چینی‌ها صحبت‌هایی انجام دادم اما پست من مشخص نشد. الان اوضاع فرق کرده است. لئوناردو با من تماس گرفت. مالکان میلان به پروژه ایمان داشتند. لئوناردو نقش بزرگی در بازگشت من ایفا کرد. پست‌های زیادی در باشگاه وجود دارد و همه وظیفه خودشان را انجام می‌دهند اما حس تعلق خاطر به باشگاه باید به تیم تزریق شود.

 کاپیتان سابق میلان در ادامه افزود: من مسئول تیم اصلی، جوانان، نقل و انتقالات و  روابط با مربی هستم. کلا هرکاری که لئوناردو انجام دهد، من هم صورت می‌دهم. در فوتبال پیشرفت های متداوم لازم است اما قبل از هر حرکتی باید تحلیل و آنالیز شود. برخی وظایف مدیر فنی دوباره مطرح شده  و از سال 2009 به این طرف، چندان فرقی در این پست ایجاد نشده است. مالک باید قدرتمند باشد و اینگونه هم خواهد بود. باید با قوانین بازی جوانمردانه  مالی پیش برویم. به همین دلیل نقل و انتقالات دیوانه واری نخواهیم داشت. مالکان میلان واقعا جدی هستند و می خواهند باشگاه در بلندمدت ثبات داشته باشد.فصل قبل ششم شدیم. باید تیم را بهتر کرده و البته پیشرفت کنیم. رابطه‌ام با هواداران خارق العاده است. آن ها مرا دوست دارند و این را نشان داده‌اند. هر اتفاقی در روز خداحافظی‌ام افتاد، دیگر تمام شده و  به آن فکر نمی‌کنم. رومانیولی و کالدارا در جمع باآتیه‌ترین مدافعان جهان هستند و آینده ما محسوب می‌شوند.کوترونه فصل قبل خوب بود و می‌خواهد بهتر شود. ایگواین هم نیازی به تمجید ندارد.

 اسطوره روسونری در پایان اظهار داشت: شاید گتوشو را خوب نشناخته باشید، او هیچ‌وقت  آرام و قرار ندارد. پس باید کاری کنیم  آرامش خاطر بیابد. او فوتبالیست بزرگی بود و می‌خواهد ارزش‌های میلان را به بازیکنان منتقل کند. وجود این مربی ضروری به نظر می‌رسد. باید ببینیم از ما چه می‌خواهد. دوناروما اخیرا هم فشار زیادی را متحمل شده است. هدف ما در کمک به بازیکنان خلاصه8 می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان