//
کدخبر: ۱۱۶۶۰۹ //

باج گیری م.گ دلال مشهور، از دو ستاره فوتبال ایران!

یکی از دلال های برجسته و مشهور کشور که در این سالیان موجب دردسر برای بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران شده است، این بار به سراغ محسن مسلمان و علیرضا بیرانوند رفته است.

باج گیری م.گ دلال مشهور، از دو ستاره فوتبال ایران!
به گزارش فرتاک نیوز،

مشخص نیست در چه زمان و چه روزی قرار است پای دلال ها از فوتبال ایران بریده شود، همه می دانند و می شناسند، اما هیچ واکنشی به این ماجرا ها ندارند، این بدترین قسمت این اتفاقات است که به شکلی دردناک همه را می آزارد! چرا نمی توان در برابر دلالی و دلال ها ایستاد؟ آن ها چه سهم و چه نقشی در این فوتبال دارند؟!

در هفته های گذشته خبری از محرومیت و محکومیتی سنگین برای علیرضا بیرانوند در رسانه های جمعی منتشر شد تا کار را برای این ستاره ملی پوش که در رقابت های جام جهانی درخشیده بود سخت کند و به نوعی از شهرت افزایش یافته و جهانی وی سو استفاده شود.

-162276

علیرضا بیرانوند

م.گ که به عنوان یکی از افراد سابقه دار در امر شایعه پراکنی برای ستارگان فوتبال است و جز دلال های زبده به شمار می آید با ادعای خودساخته اش اذعان داشت که از سنگربان پرسپولیس و تیم ملی مبلغ 160 میلیون تومان طلب دارد که با پیگیری های ورزش 11 از علیرضا بیرانوند رسما این ماجرا تکذیب شد تا دست این دلال سرشناس رو شود و سریعا خود را از دید رسانه ها پنهان کند، چرا که مدعی العموم و علیرضا بیرانوند از او به عنوان شاکی می توانستند در دادگاه رسمی اقامه دعوی  کنند.

پس از آرام شدن این ماجرا م.گ آرام نگرفت و برای باج گیری از ستارگانی که در گذشته آنها را می شناخته است به سراغ محسن مسلمان رفت و این بار برای او پرونده سازی کرد تا با ظاهرسازی دو دختر جوان را به پیش بیاندازد و از طریق آنها ادعای طلب نماید!

-700916

محسن مسلمان

نکته جالب اینجاست که کمیته های تحقیق فدراسیون به خوبی این دست از افراد  را می شناسند! اما در برابر آنها هیچ واکنشی را نشان نمی دهند تا فضای فاسدی که دلال ها ایجاد کرده اند چون لجن های پراکنده در دل رودخانه های زلال ماهی های معصوم را ذره ذره در خود فرو ببرد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان