تاریخ انتشار: 1397/05/10 21:37
کد خبر: 136174

تقویت استقلال با لیست واقعی شفر!

استقلال تهران فصل جدید را در حالی شروع کرد که به جای تقویت شدن با تضعیف مواجه شد؛ ستاره‌های اصلی یکی پس از دیگری تیم را ترک کردند و نفرات جایگزین نیز مصدوم از آب درآمدند تا شفر مجبور شود لیگ را با تیمی نسبتا کم‌تجربه و نیمکتی کاملا بی‌تجربه آغاز کند و مقابل پیکان به یک تساوی بدون گل رضایت دهد.
تقویت استقلال با لیست واقعی شفر!

مدیران قبلی استقلال که مدعی بودند به دنبال جذب بازیکنان مدنظر شفر هستند نفراتی مثل آقاخان و تیموری را جذب کردند که به خاطر مصدومیت تا مدت‌ها امکان حضور در میدان را ندارند، ضمن اینکه برخی دیگر مثل علی کریمی نیز ظاهرا از سلامت کامل برخوردار نیستند.

آنها حتی بسیاری از بازیکنان جوان را نیز جذب کرده‌اند و مدعی شده‌اند که همگی نفرات مدنظر شفر هستند اما کم‌کم مشخص شد که سرمربی آلمانی اعتقادی به این نفرات ندارد و یکی پس از دیگری کنار گذاشته شده‌اند و همه به این باور رسیده‌اند که مدیران وقت باشگاه لیستی غیر از لیست سرمربی آلمانی را جذب کرده‌اند.

همزمان با این اتفاقات ستاره‌ها از جمله نورافکن، ابراهیمی، حسینی، تیام و جباروف نیز استقلال را ترک کرده‌اند تا کار برای شفر بسیار سخت شود و کسی مانند فصل گذشته لبخند را روی لبان وی نبیند. شدت گرفتن اعتراض استقلالی‌ها به وضعیت نقل و انتقالات نیز باعث شد مدیران باشگاه کنار بروند و نفرات جدیدی جایگزین شوند.

فتحی در گام اول توانست مانع جدایی ساده حسینی از استقلال آن هم بدون سود مالی برای باشگاه (مشابه انتقال نورافکن به شارلوا) شود و استقلال حدود 6 میلیارد تومان از این انتقال سود برد تا دست باشگاه برای جذب نفرات جدید باز شود.  بلافاصله روز گذشته قدم‌های اول برای تقویت تیم و البته خرید بازیکنان مدنظر وینفرد شفر برداشته شد و مرتضی تبریزی مهاجم گلزن ذوب‌آهن و نیومایر آلمانی که از مدت‌ها قبل از سوی شفر تاییده شده بود با استقلال قرارداد دو ساله منعقد کردند تا آسمان استقلالی‌ها کمی آبی شود. 

حالا هواداران استقلال می‌توانند امیدوار باشند که مدیران باشگاه در حال خرید لیست واقعی شفر هستند و گفته می‌شود علاوه بر طارق همام حداقل یک بازیکن خارجی دیگر نیز (در صورت توافق برای فسخ قرارداد بویان) به ترکیب آبی‌ها اضافه خواهند شد و اولویت نیز با ایمن حسین عراقی و الحاجی گروی نیجریه‌ای است.

استقلال با حضور نفرات جدید و بازگشت برخی مصدومان مثل روزبه چشمی می‌تواند به ادامه کار امیدوار باشد. حالا تبریزی جای تیام را گرفته، نیومایر قرار است جانشین جباروف شود و علی کریمی نیز گزینه جانشینی ابراهیمی است. در نگاه اول شاید این نفرات نتوانند مشابه کیفیت بازیکنان قبلی ظاهر شوند اما تجربه بالای آنها و البته کار کردن زیر نظر مربی کارآمدی چون شفر می‌تواند یک استقلال مدعی را به نمایش بگذارد و شاید خیلی زود دوباره شاهد لبخندهای دوباره مربی آلمانی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aoae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینفرد شفر برای بازسازی تیمش بیشتر از هر چیزی به «زمان» نیاز دارد