//
کدخبر: ۱۱۵۲۷۹ //

در بازی های بعدی جبران می کنیم ؛ اگر بازیکنی در تیم ما بد باشد هیچ کس اعتراض نمی کند

هافبک پارس جنوبی جم اعتقاد دارد یکدستی عاملی برای موفقیت این تیم است.

در بازی های بعدی جبران می کنیم ؛ اگر بازیکنی در تیم ما بد باشد هیچ کس اعتراض نمی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

روح‌الله سیف‌اللهی درباره شرایط تیمش بعد از شکست در هفته اول لیگ برتر عنوان کرد:

    بازی سختی با فولادی که برای قهرمانی بسته شده داشتیم. آن هم در اهواز با آن شرایط آب و هوایی و مقابل هواداران خوزستانی. ما به آنجا رفته بودیم که سه امتیاز بازی را بگیریم، خیلی هم خوب بازی و موقعیت ایجاد کردیم حتی تک تک دستورات کادرفنی را هم در زمین اجرا کردیم اما بدشانس بودیم و توپ هایمان تبدیل به گل نشد.

روح‌الله سیف‌اللهی درباره اشتباه مجتبی لطفی در بازی با فولاد تاکید کرد:

    فدای سر مجتبی لطفی؛ باز هم شاید از این اتفاقات رخ دهد، بالاخره در فوتبال چنین رویدادهایی هم وجود دارد . اصلا نباید تقصیر را بر گردن کسی انداخت. گفتم ما خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی ساختیم اما توپ هایمان گل نشد. قانون بی رحم فوتبال این است که گل نزنی گل می خوری. مطمئن باشید که این باخت را در بازی های بعدی جبران می کنیم.

هافبک پارس جنوبی همچنین گفت:

    ما تلاشمان را بیشتر می کنیم تا در بازی دوم اولین بردمان را در زمین خودمان و در ورزشگاه جم جشن بگیریم و بتوانیم استارت موفقیت مان را از این بازی مقابل هواداران پرشورمان بزنیم. فقط از هواداران جمی می خواهیم که دوباره ما را مانند سال گذشته حمایت کنند تا رتبه فصل گذشته را ارتقا دهیم.

روح‌الله سیف‌اللهی در پایان افزود:

    پارس جنوبی تیمی است که همه در کنار هم و پشت هم هستیم و متکی به یک یا دو نفر نیست. من خودم را از تیم جدا نمی دانم و می گویم که همه در این بازی خوب بودیم و همه زحمت کشیدند، اگر بازیکنی در تیم ما بد باشد هیچ کس اعتراض نمی کند و اگر هم کسی خوب باشد حاصل زحمات دیگران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان