//
کدخبر: ۱۱۴۵۵۹ //

خط و نشان ستاره محبوب استقلالی ها برای حریفان!

گلر تازه وارد تراکتورسازی در اولین بازی خود در ترکیب تیم جان توشاک نمایش خوبی ارائه داد و توانست مانع از باز شدن دروازه‌اش شود تا چهره ویژه این تیم برابر نفت مسجد سلیمان لقب گیرد.

خط و نشان ستاره محبوب استقلالی ها برای حریفان!
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن فروزان بار دیگر به تبریز بازگشته؛ جایی که شروع درخشش و دستیابی به آرزوهایش بود. درخشش در گسترش و بعد از آن تراکتورسازی او را به استقلال و تیم ملی رساند و اکنون بعد از ۴ فصل دوباره سرنوشت او را به تبریز برده است. دیدار اول مقابل نفت مسجد سلیمان هر چند با پیروزی‌ تراکتور همراه نشد اما موفقیت فردی او را در پی داشت و توانست با واکنش‌های خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شود و در نهایت با کسب امتیاز مسجد سلیمان را ترک کنند.

محسن فروزان شماره یک تراکتورسازی در خصوص این بازی گفت:

    بازی خیلی سختی بود و در هوای گرم مسجد سلیمان بازی کردن شرایط را خیلی سخت‌تر کرده بود. تیم ما هم تغییرات زیادی داشت و چند بازیکن هم تازه به تیم اضافه شدند و کمی برای هماهنگ شدن زمان لازم است. چند نفر هم در پست غیر تخصصی بازی کردند و همین باعث شد نتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. امیدوارم با اضافه شدن دو بازیکن خارجی‌مان شرایط بهتر شود.

محسن فروزان در مورد اولین کلین‌شیتش و چند سیو خوبی که در بازی داشت گفت:

    خوشحالم که توانستم دروازه را بسته نگه دارم. من انگیزه زیادی دارم تا بتوانم خاطرات خوب گذشته را در تبریز تکرار کنم و امیدوارم این کلین‌شیت‌ها ادامه داشته باشد. هواداران تراکتورسازی شایسته بهترین اتفاق هستند و اکنون که امیدواری زیادی شکل گرفته باید از تمام توان خودمان برای خوشحالی آنها بهره ببریم و بهترین اتفاق را برای آنها در پایان فصل شکل دهیم.

محسن فروزان گلر تراکتورسازی در مورد کار با توشاک عنوان کرد:

    توشاک یک مربی حرفه‌ای و یک معلم خیلی خوب است و یکی از ویژگی های جالبی که دارد آرامش است. او به هیچ وجه به بازیکنان پرخاشگری نمی‌کند و همین باعث می‌شود بازیکن بدون استرس کارش را دنبال کند. همانطور که گفتم در این فصل اهداف بزرگی دارم و امیدوارم در این مجموعه که هم از نظر مدیریت، هم کادرفنی و بازیکن و البته هوادار جزو برترین‌های کنونی است به این اهدافم دست پیدا کنم.

محسن فروزان در مورد بازگشتش به تبریز و تراکتورسازی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد:

    خوشحالم به شهر و تیمی برگشتم که خاطرات خوبی در آن دارم. ابتدا هواداران کمی از دست من ناراحت بودند ولی بعد از گذشت چند وقت و بازی دیروز متوجه شدند من در هر تیمی باشم با تمام وجود برایش بازی می‌کنم و سو تفاهم‌ها برطرف شد. امیدوارم بتوانم باعث خوشحالی هواداران تراکتورسازی شوم.

وی در مورد خط دفاعی تراکتورسازی هم گفت:

    خط دفاعی خوبی داریم و هرچه جلوتر برویم با هم هماهنگ‌تر هم می‌شویم. امیدوارم یک فصل خوب رقم بزنیم. برای موفقیت یک تیم تمام ارکان آن باید بهترین شرایط را داشته باشند و در یک مسیر و هدف گام بردارند تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنیم.

گلر تراکتورسازی در مورد خداحافظی وحید طالب‌لو از فوتبال هم گفت:

    من یک نیم فصل با وحید همبازی بودم. او از آن دسته دروازه‌بان‌هایی است که بازی او را خیلی دوست داشتم و قبولش داشتم. حق او بود که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند. برایش در ادامه زندگی و عرصه‌های دیگر فوتبال مثل مربیگری آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان