//
کدخبر: ۱۱۴۲۷۹ //

آماده کردن تیام نا آماده؛ وظیفه ای که استقلال به درستی انجام داد

مامه تیام به عنوان یک بازیکن نا آماده به استقلال پیوست و با گذشت زمان به عنوان یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال نام گرفت.

آماده کردن تیام نا آماده؛ وظیفه ای که استقلال به درستی انجام داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 همیشه نحوه بستن قرارداد با بازیکنان خارجی و لژیونر در لیگ برتر ایران به عنوان معضلی بزرگ شناخته شده است. مامه تیام یکی از این دست بازیکنان است که به دلیل نداشتن تیم و نا آماده بودن شرایط بدنی و البته داشتن کارنامه ای قابل قبول به استقلال تهران پیوست و با گذشت زمان و با توجه به تمرینات بسیار خوب وینفرد شفر توانست محبوبیت فوق العاده برای خود دست و پا کند.

البته نباید از قابلیت های فنی این بازیکن چشم پوشی کرد اما شرایط ایده آل و آمادگی بدنی او در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که ویترینی بسیار عالی برای درخشش این بازیکن بود و همچنین درخشش در بازی های انتهایی لیگ برتر همگی بسته به تمرینات مناسبی است که توسط کادرفنی و مجموعه استقلال برای این بازیکن ترتیب داده شد.

حال این بازیکن با توجه به قرارداد ضعیفی که از جانب باشگاه و مدیران استقلال با او منعقد شده است ساز جدایی سر داده و از حضور در تمرینات آبی ها سر باز زده است. پیشنهادات کشورهای عربی نیز که به دلیل درخشش این بازیکن در لباس استقلال به او ارائه شده است، مزید بر علت شده است تا تیام بیش از هر چیز دیگری به فکر جدایی از جمع استقلالی ها باشد.

گویا خرید بازیکن نا آماده به هر قیمتی و آمادهکردن او و فراهم نمودن شرایط و بستر مناسب برای این چنین بازیکنانی این روزها در فوتبال باشگاه ما به خصوص استقلال تهران به یک وظیفه برای این تیم تبدیل شده و این تیم پرطرفدار نیز به نحو احسنت این وظیفه را انجام می دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان