//
کدخبر: ۱۱۳۹۱ //

می‌دانیم در بدترین حالت تیم را تحویل میثاقیان می‌دهیم

عباسی: میثاقیان قرارداد سفید امضا کرد/ عزیزی تمایلی به ادامه همکاری با ما ندارد

 می‌دانیم در بدترین حالت تیم را تحویل میثاقیان می‌دهیم

علی عباسی در خصوص انتخاب اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید سیاه‌جامگان اظهار داشت: بعد از ظهر امروز (شنبه) در جلسه با میثاقیان برای هدایت تیم تا پایان فصل با ایشان به توافق رسیدیم و قرار شد از فردا میثاقیان رسما کار خود را با تیم آغاز کند.

وی ادامه داد: جلسه بسیار خوبی با میثاقیان داشتیم و او با ما قرارداد سفید امضا کرد. ما در خصوص مبلغ قرارداد با میثاقیان صحبت کردیم اما ایشان هیچ صحبتی در این خصوص نکردند و اعلام کردند دوست دارند به تیم شهرشان کمک کنند. می‌دانیم در بدترین حالت تیم را تحویل میثاقیان می‌دهیم اما خوشحالیم با اتفاق به خواست مردم مشهد که علاقمند به حضور میثاقیان بودند توجه کردیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان با تقدیر از زحمات خداداد عزیزی عنوان کرد: زحمات خداداد عزیزی و همکارانشان در این مدت قابل تقدیر بود و جا دارد بابت این همکاری از صمیم قلب از او تشکر کنیم.

عباسی در خصوص اظهارات خداد عزیزی که او را علاقه‌مند به حضور در رسانه‌ها عنوان کرده بود, گفت: من اصلا اهل مصاحبه نیستم اما امروز روز مهمی برای باشگاه ما بود و ابتدا باید از کیان رضا شربتی دفاع می‌کردم و در ادامه در خصوص آینده باشگاه تصمیم می‌گرفتیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید این باشگاه منتظر قطع همکاری با خداداد عزیزی بوده است، گفت: وقتی خداداد عزیزی شب گذشته اعلام کرد نمی‌تواند با این شرایط ادامه همکاری بدهد ما نیز ترجیح دادیم شرایط جدید را رقم بزنیم. البته باز هم باید از زحمات خداد عزیزی به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران قدردانی کنیم.

عباسی در پایان در خصوص اینکه از خداداد عزیزی در جایگاهی دیگر استفاده خواهید کرد, گفت: عزیزی تمایلی برای ادامه همکاری با ما ندارد و بدین ترتیب بحث حضور ایشان در پست‌های دیگر عملا به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان