//
کدخبر: ۱۱۳۷۷۴ //

مشکل استقلال، پدیده و نفت مسجد سلیمان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید باشگاه پدیده پیگیر ثبت قراداد بازیکنان جدیدش است.

مشکل استقلال، پدیده و نفت مسجد سلیمان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز محمودزاده درباره ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد تیم‌های لیگ برتری در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اظهار کرد: باشگاه‌های استقلال خوزستان، استقلال تهران، گسترش فولاد (ماشین سازی)، نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز امروز (پنج‌شنبه) که به نوعی دقایق تلف شده فوتبال است، مدارک خودشان را به ما تحویل دادند.

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره باشگاه‌هایی که هم‌چنان مجوز لازم را برای ثبت قراردادهای جدیدشان کسب نکردند، توضیح داد: مشکل برخی از باشگاه‌ها در حال پیگیری است و هنوز مشکل آن‌ها حل نشده است. باشگاه پدیده، استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان باید مجوز لازم را از کمیته انضباطی بگیرند تا بتوانند قراداد بازیکنان جدیدشان را در سازمان لیگ ثبت کنند. مضاف بر این که نفت مسجد سلیمان باید از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان هم مجوز لازم را بگیرد.

او در پایان درباره وضعیت ثبت قرارداد بازیکنان جدید باشگاه پدیده که باید کم‌تر از دو ساعت دیگر در هفته نخست لیگ برتر به مصاف پرسپولیس بروند، بیان کرد: پدیده مدارک بازیکنان فصل گذشته‌اش را برای تمدید قرارداد به ما تحویل داده بود اما برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان پیگیر هستند تا بتوانند با ثبت قرادادهای آن‌ها، کارت بازی این بازیکنان هم صادر شود تا بتوانند از بازیکنان تازه واردشان هم مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان