//
کدخبر: ۱۱۳۶۶ //

واکنش امیر قلعه نویی به جنجال های اخیر؛حساب شان با آن بالایی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: یکسری حرف ها دیگر در این فوتبال نخ نما شده است.

 واکنش امیر قلعه نویی به جنجال های اخیر؛حساب شان با آن بالایی

امیر قلعه نویی پیرامون پیروزی روز گذشته تیمش برابر سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: ما تصور یک بازی سخت را داشتیم و من قبل از مسابقه هم در مصاحبه های خود گفته بودم که این بازی یکی از دشوارترین بازی های ما خواهد بود. سیاه جامگان حقیقتا بازی خوبی را انجام داد اما ما هم روی اشتباه فردی مان  گل خوردیم. خوشبختانه در نیمه اول بازی را به تساوی کشاندیم و در نیمه دوم بچه ها عملکرد بهتری نشان دادند. قبل از گل خالد شفیعی یک موقعیت صددرصد را نزد و در نیمه دوم هم فرصت های خوبی داشتیم که البته روز خوب دروازه بان آنها بود. در ادامه روی ضربات ایستگاهی برنامه ریزی کردیم و به گل رسیدیم.

وی در ادامه افزود: سیاه جامگان تیم بسیار خوبی نشان داد و به نظر من اگر آنها در مقاطعی از بازی با افت بدنی روبه رو نمی شدند شاید این نتیجه به دست نمی آمد. ما نیز با آگاهی از این مساله تغییر سیستم دادیم و نفرات مان را جابه جا کردیم که خوشبختانه به گل دوم رسیدیم و برنده بازی شدیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به کنار رفتن خداداد عزیزی از کادر فنی سیاه جامگان پس از شکست روز گذشته تیمش بیان داشت: به نظر من خداداد چه در زمان بازیگری و چه در دوره مربیگری آدم باهوشی نشان داده اما هر زمان که او مربیگری کرده شرایط آنطوری نبوده که او و مهدی هاشمی نسب بتوانند قابلیت فنی شان را نشان دهند. تیمی که می خواهد موفق باشد باید تیم های بیرونی قوی ای هم داشته باشد. حتی بارسلونا هم اگر تیم های بیرونی قوی ای نداشته باشد نتیجه نمی گیرد. خداداد عزیزی هرجا که رفته بیشتر از خودش مایه  گذاشته و  این موضوع سبب شده توانایی های فنی اش لطمه بخورد. او اگر جایی مثل تراکتورسازی که آرامش دارد فعالیت می کرد قطعاعملکرد فنی اش بهتر می شد.

وی درباره شایعه قهر شهرام گودرزی بعد از تعویض گفت: این چه حرفی است. این بنده خدا آنقدر بچه خوبی است که دنبال این مسایل نمی رود. ما تیم مان یک برصفر عقب بود و به دنبال تغییر تاکتیک و بازی تهاجمی تر بودیم.

قلعه نویی در پاسخ به حرف و حدیث های 24 ساعت اخیر مبنی بر کم کاری رضا شربتی مدافع سیاه جامگان خاطرنشان کرد: ما فقط این مسایل را به آن بالای سری واگذار می کنیم. بازیکنی مثل شربتی که به قول یکی از بازیکنان سیاه جامگان پارسال پاس 15میلیاردی داده تاتیمش سقوط نکند سزاور این حرف ها نیست. به هرحال قطاری که راه می افتد به آن سنگ می زنند.شما ببینید در این چند وقته اخیر چقدر حاشیه و حرف و حدیث برای ما درست کردند. از ماجرای ایرانپوریان و کسر امتیاز گرفته تا حاشیه سازی برای مربی ما. اینها فکر می کردند کار تراکتورسازی تمام است و ما دیگر نمی توانیم به لیگ برگردیم. متاسفانه رواج این مسایل در دنیای مجازی به فرهنگ ما آسیب می زند. گلی که ما دیروز خوردیم روی یک اشتباه فردی بود زیرا یکی از مدافعان ما روز خوبش نبود و در نیمه دوم هم دو توپ را لو داد. پس ما هم بیاییم از این حرف ها بزنیم. این حرف ها دیگر نخ نما شده است و خوشبختانه مردم هم متوجه هستند که چه کسانی با چه منافعی دست به این داستان سازی ها می زنند.

وی در پایان درباره دیدار بعدی تیمش برابر سایپا گفت: بنده باز هم می گویم که دیگر در لیگ برتر بازی آسانی نداریم. در نیم فصل دوم به اصطلاح زمین ها و دروازه ها کوچک تر می شوند. سایپا تیم متحول شده ای است که در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است. آنها مدیری توانمند و کادر فنی شایسته ای دارند که بازی برابر آن تیم برای همه دشوار است اما ما هم می رویم تا با بهترین عملکردمان سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان