//
کدخبر: ۱۱۳۴۴۱ //

ستاره طلایی پوشان: از امیرخان قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که اجازه دادند برگردم!

ابراهیم صالحی مهاجم فصل گذشته پارس جنوبی است ابراهیم صالحی که محبوب مهدی تارتار است بعد از فسخ قرارداد با سپاهان به نماینده جم در لیگ برتر برمی گردد.

ستاره طلایی پوشان: از امیرخان قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که اجازه دادند برگردم!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم پارس جنوبی از بازگشت به این تیم ابراز خوشحالی می‌کند و امیدوار به تکرار موفقیت‌های جمی‌ها است.

ابراهیم صالحی راجع به فسخ قرارداد با سپاهان و بازگشت مجدد به پارس جنوبی، تیم فصل قبل خود اظهار کرد:

    پارس جنوبی خانه من و تیم استانم است؛ مسائلی در ابتدای فصل بود و پیشنهادات بزرگ و خوبی داشتم که به سپاهان رفتم، اما فرزندم تازه به دنیا آمد و مشکلات خانوادگی داشتم که مجبور شدم به جم برگردم.

او ادامه داد:

    از امیرخان (قلعه‌نویی) تشکر می‌کنم که این جازه را داد تا به تیم شهرم برگردم و خیلی خوشحال هستم دوباره شاگرد آقای تارتار خواهم بود چون ایشان ۱۸۰ درجه فوتبالم را تغییر داد و خیلی به من کمک کرد که امیدوار هستم با این تیم نتایج بهتری از سال قبل بگیریم.

ابراهیم صالحی مهاجم پارس جنوبی راجع به مشکلات و روندی که برای بازگشت او از سپاهان به جم طی شد، ابراز کرد:

    صحبت‌هایی مطرح بود ولی آقای رضاییان، مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی هم خیلی برای بازگشتم به پارس جنوبی زحمت کشید و از ایشان نیز تشکر می‌کنم؛ با پیگیری آقای رضاییان توانستم رضایت‌نامه‌ام را از سپاهان بگیرم؛ آقای قلعه‌نویی هم وقتی فهمیدم فرزندم تازه به دنیا آمده و خیلی نمی‌توانستم از خانواده دور باشم، موافقت کرد.

ابراهیم صالحی راجع به پیش‌بینی خود از عملکرد پارس جنوبی در فصل جدید عنوان کرد:

    فوتبال معلوم نمی‌کند ولی تیم ما خیلی خوب و بهتر از پارسال است، اما نباید انتظارات از ما بالا باشد؛ باشگاه‌های بزرگی مثل سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور، استقلال و پرسپولیس هزینه‌های هنگفتی داشتند؛ همه تیم‌ها قوی هستند و ما هم تلاش می‌کنم نتیجه‌ای که در خور شان استان بوشهر و به ویژه شهر جم است را کسب کنیم.

او راجع به ارتباط خوبی که با تماشاگران پارس جنوبی دارد، گفت:

    خاطرات خیلی خوبی با هواداران فوتبال جم داشتم؛ از ته دل برای تیم استانم بازی کردم و امیدوار هستم در فصل جدید هم همین اتفاق بیافتد و حتی بهتر از قبل برای پارس جنوبی بازی کنم؛ ان‌شاالله بتوانیم سال خوبی را با همراهی هواداران که یار دوازدهم تیم هستند، پشت سر بگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان