//
کدخبر: ۱۱۱۹۲۷ //
مورینیو از تاهیت چونگ راضی است

ستایش آقای خاص از وینگر جوان هلندی‌ یونایتد

ژوزه مورینیو، از بازیکن جوان تیمش تاهیت چونگ که در جریان بازی دستگرمی شیاطین سرخ با کلوب آمریکای مکزیک گلزنی کرد تا یونایتد بازی را با نتیجه‌ی 1-1 به پایان برساند، تمجید کرد.

ستایش آقای خاص از وینگر جوان هلندی‌ یونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

وینگر 18ساله‌ی هلندی که فصل گذشته با پیراهن یونایتد عنوان فوتبالیست جوان سال را بدست آورده بود، در فینیکس به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. چونگ پیش از به ثمر رساندن گل و بعد از گل بازی درخشانی به نمایش گذاشت و با اینکه مورینیو معتقد است او در حال حاضر از نظر بدنی مشکلاتی دارد ولی با اینحال به تمجید و تحسین او پرداخت.

مورینیو در مصاحبه با ام‌یو تی‌وی گفت:" چونگ، خوب بود. او با این نیت وارد زمین شد که خودش را نشان دهد، آنهم در لحظاتی که ما هیچ مهاجمی در میدان نداشتیم. مارسیال تنها مهاجم ما بود که در آن لحظات بیرون آمده بود. برای همین به بازیکنان خلاق احتیاج داشتیم، کسانی که بتوانند ابتکار عمل را به دست بگیرند. همان کاری که چونگ کرد. سانتری که به گل منجر شد، حرکت زیبایی بود. او پرشور بود و با اعتماد به نفس بازی می‌کرد ".

مورینیو در ادامه گفت:" البته او از نظر بدنی مشکلاتی دارد. هر وقت که یک ضرب اضافی به توپ می‌زد و با بازیکنان حریف مستقیماً درگیر می‌شد، درگیری فیزیکی را از دست می‌داد. ولی او وقتی پا به توپ می‌شود و به دل خط دفاعی حریف می‌زند،  کیفیت بالایی دارد. چونگ جوان خوبی است ".

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان