//
کدخبر: ۸۹۶۵۹ //

مورینیو:آرسنال و ونگر هنوز همان رقیب قابل احترام گذشته هستند/ برای بردن به دنیا آمده‌ام

سرمربی منچستریونایتد از آرسنال به عنوان یک رقیب قابل احترام نام برد.

 مورینیو:آرسنال و ونگر هنوز همان رقیب قابل احترام گذشته هستند/ برای بردن به دنیا آمده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با آرسنال در هفته جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با احترام از آرسن ونگر و شاگردانش حرف زد.

او گفت:  اگر 15 سال پیش می‌شنیدم من و پوگبا با هم مشکل داریم، ناراحت می‌شدم چون آن زمان رسانه‌ها دروغ نمی‌گفتند و شک می‌کردم شاید مشکلی وجود دارد! در واقع الان من دیگر نمی‌دانم  چه کسی خبرنگار است و چه کسی نیست چون امروزه هر کسی می‌تواند خبرنگار باشد. بین من و پل هیچ گاه مشکل شخصی وجود نداشته است. پل بسیار مودب و حرفه‌ای نشان می‌دهد.

او درباره آرسنال گفت: سال‌ها آرسنال و آرسن ونگر رقیب بزرگی برای منچستریونایتد بودندو  هر چند در فصول اخیر ماجرا تغییر کرده اما هنوز آرسنال و آرسن ونگر همان گروه خوب و قابل احترام هستند.فشار زیاد روی منچستریونایتد برای قهرمانی در جام حذفی، تقصیر من است چون  من برای بردن به دنیا آمده‌ام! حالا نزدیک به یک سال است که خبری از جام نیست. کسانی که هیچ وقت هیچ جامی نبرده‌اند، بدتر از کسانی هستند که همیشه برنده بوده‌اند و گاهی جامی نمی‌برند. من هرگز یک فصل کامل بدون جام را سپری نکرده‌ام و این یعنی اگر منچستریونایتد من امسال قهرمان جام حذفی نشود، این «واقعیت» که مورینیو به فینال‌ها رسیده به تنها یک «گزینه» تبدیل می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان