//
کدخبر: ۱۰۸۸۳۶ //

بازهم کشتی گیر ایران عمدا باخت؟!

محمد ناقوسی درباره کسب مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان اظهار کرد: خدا را شکر می کنم توانستم با کسب مدال برنز جهان در قهرمانی تیم ملی نقش داشته باشم و باعث شادی دل مردم شویم. هدفم چیزی جز رسیدن به مدال طلای جهان نبود اما مقابل حریف گرجستانی به علت اینکه حدود ۴ کیلو کمتر از او وزن داشتم واقعا زورم نرسید پیروز شوم.بعد از کشتی که مقابل حریف روس داشتم دیگر بدنم تا حد زیادی خالی کرده بود و آنطور که می‌خواستم نتوانستم بر روی تشک حاضر شوم.

بازهم کشتی گیر ایران عمدا باخت؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرنگی کار وزن ۸۰ کیلوگرم ایران درباره برخی حواشی وشایعات مبنی بر اینکه حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی و یا اعضای کادر فنی تیم ملی به او دستور داده بودند مقابل حریف گرجستانی در مرحله نیمه نهایی به عمد شکست بخورد تا مبادا در فینال با حریف اسراییلی مواجه شود، گفت: این حرف ها یک دروغ بزرگ است.هیچ کس به من نگفت که کشتی مقابل حریف گرجستانی را ببازم تا مبادا در فینال به کشتی گیر اسراییل برخورد کنم.در همان ابتدای مبارزه بر اثر اشتباهی که داشتم ۷ امتیاز از دست دادم که همین موضوع باعث شد کشتی از دستم دربیاید و هر چه زدم به در بسته خورد و در نهایت بازنده شدم.(در این وزن کشتی‌گیر رژیم اشغالگر قدس فینالیست نشد و در نهایت به عنوان پنجم رسید.)

وی افزود: اصلا به چیزی جز کسب پیروزی مقابل حریف گرج و رسیدن به فینال فکر نمی کردم و کاری با نتیجه کشتی دیگر نداشتم. من پیروزی می خواستم و تمرکزم بر روی کشتی خودم بود.

ناقوسی در ادامه با بیان اینکه تیم ملی زحمات زیادی طی چند ماهه اخیر کشید تا به عنوان ارزشمند قهرمانی جهان برسد، گفت: امیدوارم باز هم بتوانیم در رویدادهای بعدی موفق باشیم و قهرمانی در جهان و آسیا را باز هم در رویدادهای بعدی کسب کنیم.

کشتی گیر خوزستانی تیم ملی که به تازگی نیز مدال طلای آسیا و تورنمنت گرجستان را کسب کرده درباره میزان توجه مسئولان ورزش Sport خوزستان به او و دیگر کشتی گیران افتخارآفرین خوزستانی تیم ملی گفت: بعد از کسب طلای آسیا و تورنمنت گرجستان مسئولان خوزستانی هیچ توجهی به من نداشتند و اصلا پیگیر من نشدند. پدرم یک معلم است که خود کشتی گیر بوده و بیشترین نقش و حمایت را در موفقیت های من داشته اما بی توجهی مسئولان ورزش خوزستان من و دیگر کشتی گیران تیم ملی را بی انگیزه و ناراحت کرده است هر چند ما برای دلمان و شاد کردن مردم سختی ها را تحمل می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان