//
کدخبر: ۱۰۷۹۳۸ //

استقلال در ابتدای فصل با چه مصائبی رو به رو است؟!

استقلال در حالی باید خود را برای لیگ هجدهم آماده کند که شفر دغدغه هایی دارد که هنوز این دغدغه ها برطرف نشده است.

استقلال در ابتدای فصل با چه مصائبی رو به رو است؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 این روزها هواداران استقلال اخبار ناخوشایندی را از این باشگاه نمی شوند، اخباری که در هفته های اخیر به جای آنکه هواداران این تیم را خوشحال کند بیشتر باعث دلسردیشان شده است به خصوص وقتی که مدیران تیم رقیب استقلال با وجود محرومیت از نقل و انتقالات برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کرده و بازیکنانی مثل شیری و مهدی ترابی را برای نیم فصل جذب کرده و در حال مذاکره با سروش رفیعی هستند. از سوی دیگر بازیکنی مثل عالیشاه هم به این تیم بازگشته است.

حالا با این شرایط استقلال در حالی خود را آماده می کند که این تیم با برنامه شفر از 4 تیرماه تمریناتش را استارت زد، بازیکنان جدید به تمرینات آمدند اما یا مصدوم بودند یا اینکه اصلا مد نظر شفر قرار نگرفتند. روزی که شفر در تمرین حضور پیدا کرد متوجه شد که 6-7 بازیکن جوان در تمرینات حضور دارند که اصلا نمی توانند در حد این تیم باشند به همین دلیل برای آنها جدا از سایر بازیکنان تمرین می گذاشت و در نهایت عذر همه آنها را خواست.مثل امید سامکن که به سپیدرود برگشت و چند بازیکن دیگر که راهی خدمت سربازی یا تیم های دیگر شدند.

به این مشکلات مصدومیت بازیکنان و گلایه های دکتر نوروزی را اضافه کنید و اینکه استقلال تا حدود دو هفته دیگر باید در سوپرجام بازی کند. البته مدیران استقلال اعتقاد دارند طی امروز و فردا اخبار خوشی را به اطلاع هواداران این تیم می رسانند و بازیکنان مد نظر آنها ماندنی هستند ولی شما تصور کنید همین امروز تیام، جباروف، ابراهیمی، سید مجید حسینی، غفوری و همه نفرات مد نظر سرمربی آلمانی همین امروز در تمرین آبی پوشان شرکت کنند، حتی با این وجود هم استقلال از سایر رقبایش عقب است!

با این شرایط نگاهی به وضعیت بازیکنان استقلال برای لیگ هجدهم می اندازیم تا ببینیم این تیم در ابتدای فصل با چه مصائبی رو به رو است:

دروازه بان:

سیدهای استقلال هر دو برای فصل آینده هر دو برای فصل بعد قرارداد دارند و آبی پوشان در فصل آینده مشکلی از این بابت ندارند.

مدافعان وسط:

تکلیف سید مجید حسینی اصلا مشخص نیست و هر روز عنوان می شود این بازیکن در حال مذاکره با تیمی در لیگ دسته اول اسپانیا است و یا قصد دارد به شارلوا برود.در این پست محمد دانشگر به تیم اضافه شده،پژمان منتظری با استقلال قرارداد دارد، پادووانی شرایط بازی ندارد، روزبه چشمی مصدوم است و نیاز به حداقل 2 ماه درمان دارد.با این شرایط شفر باید تیمش را در خط دفاع با شرایط فصل گذشته که از برخی پستها یار قرض می کرد جلو ببرد تا تکلیف چشمی مشخص شود.

 

مدافعان کناری:

در دفاع چپ استقلال تیموری را جذب کرده، سهرابیان و زکی پور در تمرینات حضور دارند و نورافکن از این تیم جدا شده است. در دفاع راست فرشاد محمدی مهر جذب شده و حیدری هم قرارداد دارد، ووریا غفوری هم در حال مراحل نهایی امضای قرارداد قرار دارد.استقلال اگر تیموری در ابتدای فصل مشکلی نداشته باشد در پست مدافعان کناری در ه پست سه بازیکن در اختیار دارد.

هافبک وسط

وضعیت امید ابراهیمی و جباروف 2 بازیکن تاثیرگذار استقلال تا این لحظه مشخص نیست.شجاعیان حداقل تا نیم فصل در ترکیب تیم نخواهد بود و تنها فرشید باقری قراردادش را تمدید کرده است. روزبه چشمی هم فعلا مصدوم است و در این پست هم نمی تواند به آبی پوشان کمک کند.از سوی دیگر اسماعیلی اگر در پست هافبک بازی کند با استقلال قرارداد دارد و در این شرایط از تیم سال گذشته فعلا تکلیف 2 فرشید مشخص است که در این تیم ماندنی شده اند. امید ابراهیمی که شایعه انتقالش به الاهلی جدی شده دغدغه بزرگ شفر است و اگر او و جباروف طی روزهای آتی قراردادشان را تمدید کنند دغدغه شفر در این پست کم خواهد شد اگر چه در نبود چشمی و شجاعیان این تیم دچار مشکلاتی خواهد شد.ضمن آنکه بویان هم دیگر در این تیم حضور نخواهد داشت.

خط حمله:

استقلال در خط حمله مشکلات زیادی در لیگ هجدهم دارد مگر اینکه 50 درصد قدرت این پست یعنی تیام در این تیم ماندنی شود. با وجود حضور انصاری در تمرینات شفر او را نمی خواهد اما این بازیکن مدعی است اول باید تکلیف طلب 700 میلیونی اش مشخص شود چون او یک سال هم با استقلال قرارداد دارد. در مورد قربانی هم شفر تاکید به حضور این بازیکن کرده اما مسئولان باشگه فعلا روز ماندن تیام تمرکز کرده اند. محسن کریمی هم مصدوم است اما در عوض مرتضی آقاخان و روح الله باقری جذب شده اند که البته به آنها برای حضور در ترکیب اصلی باید فرصت داد.مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش هم بازیکنان جوان استقلال در این پست هستند که شفر به اندازه تیام روی هیچکدام از این نفرات حساب نکرده است.

با این شرایط می شود حدس زد که چرا شفر نگران برگزاری سوپر جام است زیرا آبی پوشان هنوز به اردو نرفته اند، تکلیف کادر پزشکی اش مشخص نیست، تیام و جباروف و ابراهیمی دغدغه دارند که در اینجا با مشکل خروج و دریافت مطالبات رو به رو نشوند و از طرفی شایعات تغییرات مدیریت هم به روز به گوش می رسد. باید دید آیا شفر می تواند تیم بحران زده ای را که از منصوریان تحویل گرفت و به ساحل آرامش رساند را مدعی اصلی قهرمانی کند یا ....

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان