//
کدخبر: ۱۰۶۱۸۷ //

فوتبالیست آینده‌دار مازندرانی به تیم استقلال تهران پیوست

الهیار صیادمنش فوتبالیست مازندرانی و آینده‌دار تیم فوتبال امید ایران پس از درخشش در تیم ملی نوجوانان بالاخره به استقلال تهران پیوست.

 فوتبالیست آینده‌دار مازندرانی به تیم استقلال تهران پیوست
به گزارش فرتاک نیوز،

الهیار صیادمنش فوتبالیست مازندرانی و آینده‌دار تیم فوتبال امید ایران که عضو باشگاه سایپا نیز بود، پس از درخشش در تیم ملی نوجوانان مورد توجه چند باشگاه اروپایی و دو تیم پر طرفدار ایرانی قرار گرفت که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره به استقلال تهران پیوست.

اما این پایان کار نبود و چند روز پس از توافق باشگاه استقلال با صیادمنش تیم فوتبال سایپا در اطلاعیه ای عنوان کرد که الهیار صیادمنش با تیم سایپا قرارداد دارد و نمی‌تواند به استقلال بپیوندد و چند روز بعد صیادمنش تصویر رضایت نامه صادر شده از طرف باشگاه سایپا را رسانه ای کرد و پس از آن با عقد قراردادی رسمی به استقلال پیوست.

اما امروز مدیر عامل باشگاه سایپا در گفت‌گو با خبرنگاران گفت: استقلال باید صیادمنش را برگرداند. درویش اظهار داشت: مسئولان باشگاه استقلال می‌دانستند که الهیار صیادمنش با ما قرارداد دارد و ما شکایتی نکرده ایم و مسئولان استقلال از این موضوع اطلاع دارند و این باشگاه استقلال است که باید ثابت کند صیادمنش با ما قرارداد ندارد.

با این حال باید منتظر جوابی از سوی صیادمنش و مسئولان باشگاه استقلال ماند که اگر صحبت‌های مدیرعامل سایپا درست باشد این فوتبالیست مازندرانی از همین ابتدا وارد حاشیه ای جدید خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان