//
کدخبر: ۱۰۷۴۵۵ //
پالس های مثبت به سمت تورین؛

رونالدو: از بچگی یوونتوسی بودم!

احتمال زیادی وجود دارد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به زودی راهی یوونتوس شود.

رونالدو: از بچگی یوونتوسی بودم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نظر می رسد دوران درخشان حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بعد از 9 سال در حال اتمام بوده و این ستاره پرتغالی احتمالا به زودی و بعد از درو کردن انواع افتخارات رئال مادرید را ترک خواهد کرد؛ مقصد احتمالی نیز تورین و یوونتوس خواهد بود.

چند ماه قبل رونالدو موفق شد با یک برگردان دیدنی دروازه یوونتوس را در تورین باز کند و بعد از این گل تماشایی مورد تشویق حاضران در استادیوم نیز قرار گرفت که این اتفاق به شدت رونالدو را تحت تاثیر قرار داده و او اعتراف کرد از بچگی به یوونتوس علاقمند بوده است.

رونالدو در آن ویدئو که بعد از بازی منتشر شد گفت: "تشویق شدن از سوی هواداران یوونتوس شیرین ترین لحظه ای بود که در این دیدار تجربه کردم.

تشویق شدن از سوی هوادارانی که در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس حضور داشتند آنهم در شرایطی که این تیم همیشه بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و حالا نیز ستارگان باکیفیتی در ترکیب دارد لحظه بزرگی برای من بود.

من بسیار خوشحال و هیجان زده هستم زیرا یوونتوس باشگاهی است که از زمانیکه یک پسر بچه بودم به آن علاقه داشتم. به همین دلیل از شما سپاسگزارم و این اتفاق در قلب من خواهد ماند. باید از همه ایتالیایی هایی که در ورزشگاه بوده و از  کسانی که من را تشویق کردند تشکر کنم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان