//
کدخبر: ۱۰۷۲۰۴ //
توفیقی:

گروهی به دنبال ضربه زدن به وزارت ورزش هستند

توفیقی هرگونه جانب داری وزارت ورزش و جوانان از تیم‌های پرطرفدار پایتخت را رد کرد و از هواداران این باشگاه خواست از هرگونه تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش برای اعتراض خودداری کنند.

گروهی به دنبال ضربه زدن به وزارت ورزش هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

، به دنبال اوج گرفتن درگیری هواداران پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی و اتهاماتی که طرفدارن هر تیم به ورزش و وزارت خانه درباره طرفداری و حمایت از تیم دیگر می زنند، کمپینی برای تجمع اعتراضی هواداران استقلال در مقابل وزارت ورزش ایجاد شده است.

داستان برگزاری این تجمع در نهایت به قدری جدی شد که پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی ایسنتاگرام خود توضیحاتی کامل درباره بحران به وجود آمده ارائه داد و از هواداراتن استقلال خواست به شایعات مطرح شده توجهی نداشته باشند.

توفیقی در پست اینستاگرامی خود نوشته است: به اطلاع هوادارن فهیم و محترم باشگاه استقلال می رساند که متاسفانه  گروهی در صدد آسیب زدن به باشگاه استقلال و وزارت محترم ورزش و جوانان بوده و در این برهه حساس، نقل و انتقالات و عملکرد باشگاه را خدشه دار نمایند. بدین وسیله هرگونه تجمع مورد تایید باشگاه استقلال نبوده و جز آسیب به تیم استقلال در مقطع آماده سازی پیش فصل، ثمر دیگری نخواهد داشت. باشگاه به زودی تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر هواداران را نهایی و اطلاع رسانی می کند. لطفا به هوش باشید و به شایعات بی اساس توجه نکنید. شایان ذکر است تمامی شایعات مبنی بر جانب داری وزارت ورزش و جوانان از یکی از دو تیم پرطرفدار بی اساس می باشد. هوادار فهیم به هوش باشید و با آرامش منتظر خبرهای خوب نقل و انتقالات باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان