//
کدخبر: ۱۰۵۰۶۲ //

چند بازیکن تیم ملی مدنظر باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفتند

قاسمپور درباره اینکه درخشش ملی پوشان باعث حضورشان در تیم های بزرگ می شود، گفت: به طور حتم نمایندگان باشگاه های بزرگ بازی های جام جهانی را می بینند و یکی، 2 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در نظر گرفتند و به زودی شاهد انتقال بازیکنان خود به اروپا خواهیم بود.

 چند بازیکن تیم ملی مدنظر باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از تساوی تیم ملی ایران برابر پرتغال و حذف از جام جهانی روسیه اظهار کرد: تیم ملی  بازی قابل قبولی را برابر پرتغال ارائه کرد و شانس این را داشتیم با برتری در این بازی  به مرحله بعد جام جهانی روسیه صعود کنیم اما مهاجمان تیم ملی از جمله طارمی موقعیت های گلزنی را از دست دادند.

او ادامه داد: به هر حال نباید به طارمی خرده بگیریم چرا که بازیکن بزرگی همانند رونالدو هم نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند. البته از تیم ملی نباید انتظار معجزه داشته باشیم چرا که ملی پوشان بیش از توانشان بازی کردند و بضاعت فوتبال ما در همین حد بود.

سطح بازی تیم ها  در جام جهانی به هم نزدیک شده است

قاسمپور درباره اینکه انتظار درخشش تیم ملی برابر پرتغال را داشت، گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به مرحله بعد جام جهانی روسیه نیاز به برد برابر پرتغال را داشت و طبیعی بود که خوب بازی کند. سطح بازی تیم ها به هم نزدیک شده است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست و مشاهده کردیم که تیم ملی مراکش توانست اسپانیا را متوقف کند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم ملی بهترین عملکرد در ادوار حضورش در جام جهانی داشته است، گفت: شرایط تیم ملی نسبت به دوره های قبل بهتر شده است و به مراتب بازیکنان تیم ملی عملکرد درخشانی در جام جهانی روسیه داشتند.

باید به فوتبال پایه اهمیت زیادی قائل شویم

او درباره اینکه راهکار تیم ملی برای موفقیت در دوره بعدی جام جهانی بیان کرد: ما باید به فوتبال پایه خود اهمیت بدهیم و علت کم تجربگیطارمی برابر پرتغال این است که او رده های تیم ملی را طی نکرده  و با درخشش در تیم پرسپولیس به تیم ملی رسیده است. اگر طارمی تجربه بیشتری داشت و در تورنمت های جهانی شرکت می کرد در آن صورت می توانست در جام جهانی بهتر عمل کند و حتی در این رقابتها گل بزند.

عملکرد تیم ملی در جام جهانی راضی کننده بود

قاسمپور درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت: در مجموع عملکرد تیم ملی در این رقابتها راضی کننده بود و کسب 4 امتیاز در گروه مرگ نشان دهنده این است که تیم ملی نسبت به دوره های قبل بهتر نتیجه گرفته است.

بیرانوند امید را در بازیکنان تیم ملی زنده کرد

او درباره عملکرد بیرانوند درون دروازه تیم ملی اظهار کرد: بیرانوند به خوبی پنالتی رونالدو را مهار کرد و او با گرفتن این پنالتی باعث شد که امید در تیم ملی زنده بماند و در نهایت هم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

چند بازیکن تیم ملی مدنظر باشگاه های بزرگ قرار گرفتند

قاسمپور درباره اینکه درخشش ملی پوشان باعث حضورشان در تیم های بزرگ می شود، گفت: به طور حتم نمایندگان باشگاه های بزرگ بازی های جام جهانی را می بینند و یکی، 2 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در نظر گرفتند و به زودی شاهد انتقال بازیکنان خود به اروپا خواهیم بود.

کارشناس فوتبال در پایان درباره اینکه کی روش در تیم ملی حفظ شود یا نه! خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد یک مربی خارجی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد به طور حتم کی روش بهترین گزینه خارجی است و تا سال ها می توانیم از دستاوردهای این مربی در تیم ملی استفاده کنیم. همچنین اگر امکانات در اختیار تیم ملی و باشگاه ها قرار بدهیم و در فوتبال پایه سرمایه گذاری کنیم به طور حتم در رقابتهای جهانی همانند جام جهانی به موفقیت دست می یابیم. به نظرم کی روش با همین امکانات کم ترجیح می دهد  در تیم ملی فوتبال کشورمان مربیگری کند چرا که چنین استعدادهای فوتبالی  در کشورهای دیگر وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان