//
کدخبر: ۱۰۴۳۶۵ //

رختکن تیم ملی تحت تاثیر گریه آزمون

حتما در جریان مصاحبه سردار آزمون بعد از بازی با اسپانیا هستید که مهاجم تیم ملی اعلام کرد اگر مردم علاقه ای به او ندارند، این بازیکن بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کند.

 رختکن تیم ملی تحت تاثیر گریه آزمون
به گزارش فرتاک نیوز،

حتما در جریان مصاحبه سردار آزمون بعد از بازی با اسپانیا هستید که مهاجم تیم ملی اعلام کرد اگر مردم علاقه ای به او ندارند، این بازیکن بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کند. اظهار نظری که باعث شد موجی از حمایت از این بازیکن جوان شکل بگیرد.

حالا روزنامه شهروند جزئیات بیشتری از این ماجرا را منتشر کرده و نوشته:" بعد از بازی با اسپانیا درحالی ‌که اکثر مردم از عملکرد تیم ایران راضی بودند، خیلی‌ها در صفحه اینستاگرام آزمون به انتقاد از وی و بعضا توهین پرداختند که همین امر ناراحتی بازیکن ایرانی روبین‌کازان را در پی داشت. با شدت‌گرفتن پیام‌های ارسالی برای سردار و بالارفتن حجم انتقادها اشک سردار در رختکن سرازیر شده و او حتی در حالتی کاملا احساسی فریاد زده که همین امشب از تیم‌ملی خداحافظی می‌کند.بعضی بازیکنان مثل جهانبخش، قدوس و... در رختکن تیم‌ملی آزمون را آرام کرده و از او قول گرفته‌اند این حرف و تصمیم احساسی را هرگز بیان نکند. از این‌رو سردار در میکسدزون ورزشگاه نسبت به انتقادها گلایه کرد و گفت که هرگز کم‌کاری نکرده است. او در مصاحبه با خبرنگاران هم نتوانست جلوی خودش را بگیرد و اشکش جاری شد و خطاب به مردم حرف‌هایش را زد. سردار باز هم از شدت احساسات و البته با آرامش بیشتر نسبت به داخل رختکن به‌ صورت زیرپوستی ماجرای خداحافظی را پیش کشید و اعلام کرد اگر مردم ناراضی‌اند، بعد از جام‌جهانی به تیم‌ملی نخواهد آمد و دیگر بازی نخواهد کرد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان