//
کدخبر: ۱۰۳۱۶۲ //

خبرگزاری فرانسه: کی‌روش به دنبال ممکن کردن غیرممکن مقابل اسپانیا

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به امید سرمربی تیم ملی ایران برای کسب نتیجه از قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ اشاره کرده است.

خبرگزاری فرانسه: کی‌روش به دنبال ممکن کردن غیرممکن مقابل اسپانیا
به گزارش فرتاک نیوز،

در آغاز دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امشب تیم ملی ایران، صدرنشین گروه B. در شهر کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود و پرتغال مقابل مراکش قرار می‌گیرد.

خبرگزاری AFP فرانسه نگاهی انداخته به بازی‌های گروه دوم جام بیست‌و‌یکم و به شانس تیم ملی ایران برای کسب نتیجه مقابل قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ اشاره کرده است.

AFP نوشته است: اسپانیا امشب در حالی در کازان به مصاف ایران می‌رود که هنوز تحت تأثیر هرج و مرجی است که پیش از شروع کارش در جام با اخراج خولن لوپتگی برای این تیم به وجود آمد. فرناندو هیرو، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا اکنون هدایت این تیم را برعهده دارد، اما با وجود آنکه کمتر از یک هفته از آغاز کار او می‌گذرد، تیمی که انتظار می‌رود در کنار برزیل، آلمان و فرانسه جزو تیم‌هایی باشد که تا مراحل پایانی جام صعود کند، بیش از آنچه می‌خواست و انتظار داشت، اتفاقاتی دراماتیک را تجربه کرده است.

ایسکو هافبک تیم ملی اسپانیا در این باره می‌گوید: این بازی برای ما بازی حیاتی است که سرنوشت جام جهانی مان را تعیین می‌کند. می‌خواهیم از دقیقه اول گل بزنیم اگرچه این کار آسانی نخواهد بود.

با توجه به پیروزی ایران مقابل مراکش در دور نخست بازی‌ها، در این بازی برای کسب نتیجه فشار روی اسپانیا بیشتر است. پیروزی ایران که باعث صدرنشینی‌اش در گروه B شد، دستاوری بود که باعث جشنی گسترده در خیابان‌های تهران و دیگر شهر‌های این کشور شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران می‌داند که ایران با یکی از بزرگترین چالش هایش در تاریخ جام جهانی روبه‌رو است، اما او همچنان معتقد است که تیمش می‌تواند غیرممکن را ممکن کند.

AFP سپس به آمار بازی‌های تیم ملی ایران مقابل رقبای اروپایی‌اش در جام جهانی اشاره کرده، آماری که می‌گوید این تیم برابر اروپایی‌ها پیروز نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان