//
کدخبر: ۵۵۲۶۰ //
نامه امیرشهاب رضویان به استاندار:

الهی‌تبار سرمایه­‌ای برای استان همدان است

نامه امیرشهاب رضویان به استاندار همدان؛ الهی‌تبار سرمایه­‌ای برای این استان است.

الهی‌تبار سرمایه­‌ای برای استان همدان است
به گزارش فرتاک نیوز،

؛زمزمه‌های تغییر مدیران استانی پس از خبر ابقای محمد ناصر نیکبخت به عنوان استاندار همدان کم‌کم شنیده می‌شود اما مهم‌ترین خبر در این حوزه خبر تغییر محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بود.

 

محمد ابراهیم الهی‌تبار یکی از مدیران اصلاح طلب و حامی دولت است که گفته می‌شود به زودی جای خود را به نیروی جدیدی خواهد داد.

 

این خبر باعث اعتراض سران اصلاح طلب دراستان شده و حتی داد فعالان مدنی و هنرمندان را در آورده است.

 

در روزهای گذشته حسین لقمانیان نماینده سابق همدان و تعدادی از فعالان سیاسی با نوشتن نامه­ای از نیکبخت خواسته­اند الهی تبار و مدیران همسو با دولت را در استان حفظ کند، فعالان رسانه‌ای در استان نیز یادداشت‌های مهم خود را به این موضوع اختصاص داده‌اند اما مهم‌ترین نامه‌ای که شب گذشته منشر شد متن نامه جمعی از فعالان مدنی و هنرمندان بود که نام امیرشهاب رضویان هنرمند شناخته شده همدانی هم در راس امضا کنندگان آمده بود.

 

متن نامه از این قرار است:

 

به نام خداوند جان و خرد

جناب آقای مهندس نیکبخت

استاندار محترم استان همدان

با سلام و احترام

باعرض تبریک به مناسبت ابقای مجدد جناب‌عالی به‌عنوان استاندار همدان و نماینده دولت در استان و نیز سپاس از توجه حضرت‌عالی به مطالبات فعالان مدنی، هنرمندان و علاقه‌مندان به تاریخ و محیط‌زیست این دیار، به استحضار می­رسانیم فعالان مدنی و هنرمندان، شما را به عنوان یک مدیر پاسخگو می­شناسند و این بار نیز ما امضاکنندگان این نامه به‌عنوان بخشی از بدنۀ تشکل­های مدنی در استان همدان انتظار داریم مانند سال‌های گذشته به خواست این بخش از جامعه توجه فرمایید.

 

جناب آقای استاندار پس از ابقای شما به عنوان عالی‌ترین مقام استان شنیده شده قرار است تغییراتی در حوزه مدیران استانداری صورت بگیرد.

 

 قطعاً از خواست‌های ما تغییرات در برخی مدیریت‌هاست چراکه می­دانید و می­دانیم برخی مدیران با دولت تدبیر و امید همراه نیستند؛ اما مطالبه مهم ما ماندن جناب آقای محمدابراهیم الهی‌تبار در مسند معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان است؛ شما بهتر می‌دانید که ایشان انصافاً در بین مدیران شما بی‌نظیر هستند؛ به ویژه عملکردشان در چهار سال گذشته نشان داده اخلاق، منش، اخلاص و تخصص ایشان مثال‌زدنی است.

 

  جناب آقای نیکبخت ما در دوران مدیریت جناب‌عالی همواره حامی شما بودیم و خواهیم بود؛ اما اولین مطالبۀ ما ابقای آقای اله‌‌تبار است.

 

 ما نمی‌توانیم انکار کنیم که تعامل این مدیر باعث رشد چشمگیر آمار تشکل­های استان بوده، ما می‌دانیم که مسئولیت پذیری الهی­تبار باعث شده محدودیت‌های نهادهای مدنی کمتر شود، ما نمی‌توانیم بر زبان نیاوریم اگر پشتگرمی الهی‌تبار نبودامروز فعالان مدنی و تشکل‌های استان در کشور حرف چندانی برای گفتن نداشتند. پس از جناب‌عالی درخواست داریم این راه را نیمه تمام نگذارید.

 

 جناب آقای استاندار الهی تبار فرزند استان است و قلبش برای استان می‌تپد و ما فرزندان استان حامی ایشان برای ابقا هستیم.

 

جناب آقای نیکبخت همان گونه که می­دانید از مولفه­های توسعه یافتگی، توجه به سرمایه­های انسانی و اجتماعی است و الهی‌تبار سرمایه­ای برای استان است ما نمی­خواهیم پس رفتن او از استان تأسف بخوریم که چه سرمایه­ای را از دست داده­ایم.

 

 آقای استاندار قطعاً شما بهتر می‌دانید مدیرانی که نقش نهادهای مدنی را زمینه توسعه درک کرده باشند در استان انگشت شمارند  محمد ایراهیم الهی‌تبار یکی از این مدیران است که به اهمیت جامعه مدنی اعتقاد دارد نبودنش در استان ضایعه­ای بزرگ برای استان است.

 

آقای استاندار دولت به پشتوانه و حمایت مردم همدان به شما اعتماد کرد و بار دیگر سکان مدیریت استان را به شما سپرد؛ ما امیدواریم شما نیز به پشتوانه همین مردم به این مدیر لایق اعتماد کنید و الهی‌تبار نیز مانند شما در استان بماند.

 

 ما نیز خواهیم کوشید تا به عنوان نمایندگانی از وجدان بیدار جامعه، کماکان رسالت خویش را در پایش عملکردها و پاسداری از داشته‌های فرهنگی و طبیعی سرزمین‌مان ادامه دهیم.

 

با سپاس

تعدادی از فعالان مدنی و هنرمندان

اسامی اولیه امضا کنندگان عبارتند از:

امیرشهاب رضویان، حسن گوهرپور، نصراله پزشکی، حسین زندی، محمدرضا زهاب، فرزاد سپهر، مجتبی جوادیه، سیدافشین ابراهیمی، میلاد وندایی، بابک مغازه‌ای، حمید نوروزی، نوشین بیگلریان، صابر دارپوی، محسن جانجان، حیدر زندی، زلیخا کرمی، علی احمدیان، محسن قره‌گوزلو، محمدصالح صفری، حمیدرضا حق‌نظری، محمد هاشم پاکیزه، انسیه جنتی، حسین ابولفتحی، سلمان زند، مجیر خضریان، طیبه معصومی، علی افسر، اکبر عزیزی، آیدا شاکر، مهدی کریمی‌منسوب، مهدی میرزایی، رضوان بختیاریان، فاطمه کاظمی، مسعود رفیعی، مصطفی رشیدی مطلق، مهری درویش‌قنبر، جواد وفایی، قباد یاری، مصطفی مهدی‌زاده، ناهید زندی، علیرضا ملایری، یلدا خاکباز، مرتضی موسوی پرورش، اکرم چهاردولی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان