//
کدخبر: ۳۴۸۴۰۴ //

دستگیری قاچاقچی فراری /او محکوم به اعدام بود

فرمانده انتظامی ملایر از شناسائی و دستگیری قاچاقچی فراری و محکوم به اعدام طی 72 ساعت ‏کار ‏اطلاعاتی، عملیاتی و موفق پلیس ملایر خبر داد‎‏ و گفت: پس از ‏صدور حکم قضائی، دستگیری ‏این قاچاقچی فراری به صورت ویژه دردستور کار پلیس ملایر قرار گرفت‎.‎

دستگیری قاچاقچی فراری /او محکوم به اعدام بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این ماموریت، افزود: در همین ارتباط اکیپ زبده ای از مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده، ‏استفاده از شگردهای فنی و پلیسی و اشراف کامل اطلاعاتی و همکاری مجدانه دستگاه قضائی موفق به ردیابی قاچاقچی ‏فراری و شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی با بیان اینکه مأموران در یک عملیات ضربتی و تخصصی پس از 72 ‎ساعت کار بی وقفه، سرانجام این ‏سوداگر مرگ را دستگیر کردند، اظهارکرد: قاچاقچی دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

ساکی بیان کرد: در راستای ‏تحقق مطالبات مردم و ریشه کنی بلای خانمانسوز مواد مخدر و دستگیری توزیع کنندگان آن عزم پلیس ملایر کاملاً جدی ‏بوده و این روند سرسختانه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از حمایت های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر، ‏خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم در برابر توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر، اولویت اول پلیس و دستگاه قضائی ‏است و در این ماموریت خطیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

وی در ادامه از شناسائی و دستگیری متهم متواری کشوری با بیش از 50 شاکی با تلاش مجدانه مامورین کلانتری 12 پاسداران این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح دستگیری متهمین فراری و تحت تعقیب، مامورین این یگان با انجام کار اطلاعاتی از مخفیگاه یک متهم فراری با اتهامات جعل، کلاهبرداری فروش مال غیر و خیانت در امانت مطلع شدند.

ساکی با اشاره به اینکه که بلافاصله توسط مامورین این کلانتری در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شد، گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این متهم دارای بیش از 50 شاکی از سراسر کشور بوده و اقدام به کلاهبرداری چندین میلیاردی کرده است که سرانجام در ملایر با هوشمندی و تلاش بی وقفه مامورین این یگان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت فعال مردم با حافظان نظم و امنیت در ‏ارتقای امنیت اجتماعی امری کاملا ضروری است، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و ‏اقدام مشکوک را به سامانه فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان