//
کدخبر: ۳۲۷۸۶۳ //

افشای راز قتل زن جوان پس از ۲ روز

مرد شیشه ای پس از قتل همسرش بخاطر مصرف زیاد مواد مخدر به کام مرگ فرو رفت.

افشای راز قتل زن جوان پس از 2 روز
به گزارش فرتاک نیوز،

قتل زن جوان به دست شوهر شیشه ای در تهران رخ داد. ماجرای این قتل زمانی فاش شد که مرد همسرکش در خانه دوستش به کام مرگ فرو رفت. خواهر زن جوان وقتی نگران خواهرش شد با پلیس پای در خانه وی در منطقه مسعودیه تهران گذاشت و متوجه قتل خواهرش شد. زن جوان با بند یک کفش به قتل رسیده بود و بررسی ها نشان از آن دارد که مرد شیشه ای دست به  قتل  زده است.

 

 ساعت 7 عصر یکشنبه 25 مهرماه امسال زن جوان که پشت در خانه خواهرش بی قراری می کرد در تماس با ماموران کلانتری 157 مسعودیه برای باز کردن در خانه خواهرش در خواست کمک کرد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران با هماهنگی مقام قضایی همراه با تیمی از ماموران آتش نشانی برای باز کردن در خانه زن جوان به محل اعزام شدند.

ماموران وقتی به جلوی در رسیدند متوجه شدند که یک کلید در قفل خانه شکسته شده و آتش نشانان در خانه را باز کردند و ماموران کلانتری وقتی پای در خانه گذاشتند با زن 45 ساله که جسدش زیر یک پتو بود روبرو شدند.

ماموران در بررسی ها پی بردند که زن جوان با بند کفش خفه شده و به قتل رسیده است و همین کافی بود تا ماجرای قتل زن تهرانی به بازپرس شعبانی مخابره شود.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق در صحنه حاضر شوند.

کارآگاهان در این مرحله خواهر زن جوان را هدف تحقیق قرار دادند و زن جوان به ماموران گفت: ظهر امروز خانواده دامادمان با من تماس گرفتند و اطلاع دادند که دامادمان سکته کرده و به کام مرگ فرو رفته است و به مدارک او نیاز دارند اما هرچه با خواهرم تماس میگیرند پاسخ نمی دهد و از من خواستند تا به خانه خواهرم بروم و مدارک دامادمان را از خواهرم بگیرم.

وی افزود: ابتدا به موبایل و تلفن خانه خواهرم زنگ زدم اما پاسخی نشنیدم و نگران شدم به همین خاطر به جلوی درخانه او آمدم و وقتی دیدم کسی پاسخگو نیست نگران شدم و از پلیس و آتش نشانی کمک خواستم و وقتی وارد خانه شدیم با جسد خواهرم روبرو شدم.

 

تیم پزشکی قانونی و تشخیص هویت در صحنه جرم تحقیقات را انجام دادند و مشخص شد که 2 روز از قتل زن جوان می گذرد و خانواده زن جوان ادعا کردند که دخترشان و دامادشان با هم اختلاف شدیدی داشته و احتمال می دهند که دامادشان او را به قتل رسانده است.

کارآگاهان در ادامه پی بردند که داماد 48 ساله خانواده اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد و اختلاف زوج جوان بخاطر این مسئله بوده که صاحب فرزند نمی شدند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که شوهر زن 45 ساله صبح روز یکشنبه در خانه یکی ازدوستانش به کام مرگ فرو رفته است.

 

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات پی بردند که مهدی 48 ساله عصر شنبه به خانه یکی از دوستانش در منطقه فرجام رفته و صبح روز یکشنبه به کام مرگ فرو رفته است.

کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی های ابتدایی مرگ مهدی علت مرگ را اوردوز و مصرف بیش از حد مواد مخدر اعلام کردند ودر ادامه کاراگاهان به سراغ دوست مهدی رفتند.

دوست مهدی در تحقیقات پلیسی گفت: من و برادر با هم زندگی می کنیم و در طبقه بالای خانه مان در کار بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی مشغول هستیم که عصر یکشنبه مهدی به خانه مان آمد و شب را در خانه ما میهمان بود.

وی افزود: مهدی حال خوشی نداشت و شب جای مهدی را انداختم و خودم به طبقه بالای خانه رفتم که صبح زود بود با فریادهای مهدی به طبقه پایین آمدم و دیدم حال خوبی ندارد، مهدی به داخل حمام رفت و آرام نبود و بعد از بیرون آمدن دوباره شروع به داد و فریاد می کرد و می گفت که حالش خوب نیست که با یکی از دوستانم زنگ زدم و او عنوان داشت که مهدی شیشه مصرف کرده و حالش خوب نیست و از من خواست که با اورژانس تماس بگیرم.

مرد جوان ادامه داد: خیلی زود اورژانس را با خبر کردم که امدادگران وقتی وارد خانه شدند مهدی روی زمین خوابیده بود که بررسی ها نشان داد که مهدی به کام مرگ فرو رفته و احتمال می دادیم که سکته کرده باشد اما بعد شنیدم بخاطر مصرف زیاد مواد حالش بد شده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده با دستور بازپرس شعبانی در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و فرضیه ها نشان از آن دارد که مهدی دست به قتل همسرش زده و سپس به خانه یکی از دوستانش رفته است و بعد بخاطر مصرف مواد مخدر اوردوز کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان