//
کدخبر: ۲۴۴۵۸۴ //

سید مجتبی حسینی؛ نامزد انتخاباتی همدان و فامنین: اموال خود را اعلام کرده‌ام

در راستای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مناظره انتخاباتی بین 4 کاندیدای حوزه همدان و فامنین؛ بهرام هاشمی، مهدی حیدری، سید یاسم گورابی و سید مجتبی حسینی در مسجد انصارالمهدی شهرک شهید مدنی همدان برگزار شد.

سید مجتبی حسینی؛ نامزد انتخاباتی همدان و فامنین: اموال خود را اعلام کرده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مناظره مردم درباره شفاف‌سازی اموال و هزینه تبلیغات نامزدها سؤال کردند که دکتر سید مجتبی حسینی در این‌ رابطه با اشاره به جنبش مردمی «ازما» و لزوم شفاف‌سازی اموال توسط نامزدهای انتخاباتی گفت: من قائل به شفافیت آرا و اموال هستم، بنابراین در جنبش «ازما» که چالش شفافیت، شایستگی و پاسخگویی به مردم است شرکت کرده‌ و همه دارایی و اموال خود را به این چالش اعلام کرده‌ام.

حسینی اضافه کرد: بعد از ورود به مجلس باید اموال اعلام شود اما بنده برای شفاف سازی قبل از ورود به مجلس اموال خود را اعلام کرده‌ام.

WhatsApp Image 2020-02-17 at 8.29.33 PM

سید مجتبی حسینی با بیان اینکه شفافیت باید برای همه مسئولان باشد، گفت: باید مشخص شود که پیش فروش 10 هزار خودرو در ایران خودرو چگونه اتفاق می‌افتد؟

وی در رابطه با هزینه صرف شده برای تبلیغات خود بیان کرد: اسپانسر مالی ندارم و کل هزینه انجام شده برای اقلام تبلیغاتی بنده 19 میلیون تومان است.

در ادامه مناظره، حاضران، بیکاری را یکی از مهم‌ترین مشکلات همدان بیان کرده و خواستار توضیح نامزدها راجع به این موضوع شدند. سید مجتبی حسینی در این باره با اشاره به طرح‌های پیشین ایجاد اشتغال خود گفت: من طراحی ارائه دادم که در این طرح افراد دارای مهارت و مدارک فنی که سرمایه لازم را برای راه اندازی یک شغل و یا ایجاد یک مغازه ندارند، در یک پلتفرم ثبت نام کرده و به افراد نیازمند به خدمات، خدمت ارائه می‌دهند. این یکی از تجربه‌های موفق ما در ایجاد اشتغال بوده است.

حسینی با تأکید بر بیانیه دوم انقلاب، توضیح داد: حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مخاطب قرار دادند و فرمودند: « چشم امید به شما جوانها است؛ و اگر زمام اداره‌ بخشهای گوناگون کشور به جوانان مؤمن و انقلابی و دانا و کاردان -که بحمدالله کم نیستند- سپرده شود، این امید برآورده خواهد شد»  بنابر این فرمایش رهبری، ما برای خدمت به مردم ورود پیدا کرده‌ایم و انقلابی گری جز این نیست.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه مسئولین باید پاسخگوی سیاست های غلط خود باشند، تأکید کرد: سیاست های غلط، سفره فقرا را کوچکتر و سفره اغنیا را بزرگتر کرده است.

سید مجتبی حسینی در رابطه با رویکرد روابط  ایران با آمریکا نیز گفت: آمریکا قلدری است که هرچه عقب بکشیم ضربه را محکم تر می‌زند. در برجام عقب کشیدیم و راه را برای ضربه دشمنان باز کردیم.

در این راستا من مطیع رهبری هستم یعنی مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام می کنند و من نیز تمکین می کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان