//
کدخبر: ۲۴۳۸۶۲ //

فرمانده سپاه عاشورا: بُرد حضور مردم در انتخابات بیشتر از موشک‌های ماست

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در ادامه بر اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد و گفت: معتقدم بُرد حضور مردم در انتخابات بیشتر از موشک‌های ماست.

فرمانده سپاه عاشورا: بُرد حضور مردم در انتخابات بیشتر از موشک‌های ماست
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار عابدین خرم ظهر امروز در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ضمن بیان ویژگی‌های حضرت ابوذر، اظهار داشت: ابوذر مطیع رهبر دوران خود بود و این مسئله خیلی مهمی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حواشی جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: در جشنواره فیلم فجر اتفاقاتی افتاد، افرادی جشنواره را تحریم کردند اما سپس آمدند و جایزه گرفتند و این از مظلومیت و عطوفت نظام است که مخالفانش جولان داده و سپس جایزه هم می‌گیرند.

خرم خاطرنشان کرد: ساخت فیلم‌های ارزشی، حرکت مهمی محسوب می‌شود. مثلاً در همین جشنواره فیلم فجر، فیلمی ساخته شده که جنایت صدام در بمباران شیمیایی را نشان می‌دهد. من خودم جزو آسیب‌دیدگان آن جنایت بزرگ بودم و آن بمباران، خیلی وسیع‌تر بود که در این فیلم از تامین کنندگان این بمب‌های شیمیایی حرفی گفته نشده است.
فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، جنگ رسانه‌ای را سنگین‌تر از سایر جنگ‌ها دانست و عنوان کرد:در حال حاضر 250 شبکه ماهواره‌ای فارسی ‌زبان علیه کشورمان کار می‌کنند و ما هم نباید اجازه بدهیم که اینها علیه ما سوژه سازی کنند. اصلاً خاصیت جشنواره‌هایی مانند جشنواره ابوذر باید همین باشد.

خرم ادامه داد: رقابت سالم در زمینه‌های مختلف خیلی خوب است، اما ما باید بیشتر به‌دنبال تولید محتوا باشیم. مطالبه‌‌گری و روشنگری صحیح بخشی از لازمه کار خبرنگاران عزیز است. الان یک سری هجمه‌های رسانه‌ای علیه ایران ایجاد شده است که باید همه برای این کار پاسخ قاطع و لازم را داشته باشیم.

وی در پایان به ارائه آمارهای مربوط به تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر جامعه پرداخت و یادآور شد: هر نفر در ایران روزانه 169 دقیقه سرانه مصرف اینترنت دارد که ما باید از این فضا به نحو احسن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، در ادامه، بر اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد و گفت: معتقدم بُرد حضور مردم در انتخابات بیشتر از موشک‌های ماست و می‌تواند در میدان سیاست مشت محکمی بر دشمنان باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان