//
کدخبر: ۲۴۲۶۶۷ //

نامزدهای انتخابات برای ارتقای جایگاه کشور در منطقه تلاش کنند

مشاور وزیر اطلاعات گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس از اصول کشور، اخلاق و اعتقادات، دفاع و برای افزایش توانمندی‌ها و اصلاح و آبادانی کشور تلاش کنند.

نامزدهای انتخابات برای ارتقای جایگاه کشور در منطقه تلاش کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی امروز در همایش «آینده بهتر» که با حضور کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از شما بالقوه نماینده ملت هستید از این رو چنان تلاش و رقابت کنید که با ارائه فکرنو و خلاق برای ارتقای جایگاه کشور در منطقه، مؤثر باشید و به جایگاه ایران در معادلات منطقه هویت بیشتری ببخشید. 

وی کاندیداهای انتخابات مجلس را به تلاش برای ارتقای کشور در منطقه با اتکا بر توانمندی‌های داخلی فراخواند و با اشاره به نهادینه شدن مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و توانایی مردمی در مدیریت کشور و انتقال این مدیریت از نسلی به نسل دیگر، افزود: شما مقرر است در پارلمان ایران نماینده ملتی باشید که در 40 سال گذشته افتخار آفریده و با حفظ نظام اسلامی، اکنون بر قله افتخار در دنیا ایستاده است.

مشاور وزیر اطلاعات به استراتژی دشمن به‌ویژه آمریکا علیه ایران در وارد آوردن فشارهای مختلف سیاسی و بین‌المللی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات برای تضعیف ایران اسلامی بوده اما به اذعان خود آن‌ها هرگاه خواسته‌اند مقابل پیشرفت ایران بایستند کشور موفق‌تر شده است.

وی افزود: امروز ایران تهدید جدی برای آمریکاست و آن‌ها این را باور دارند، زیرا در راهبرد تنظیم شده خود موسوم به «20 ـ 20» تصریح کرده‌اند که «ایران همچنان تهدید ایالات متحده آمریکاست».

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی بیان کرد: این تهدید به‌معنای مسلط بودن ما بر منطقه است و ایران اجازه نمی‌دهد رویکردهای آمریکا آن طور که واشنگتن می‌خواهد اجرا شود.

وی با اشاره به حاکم بودن امنیت فراگیر در ایران، خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: شما امروز نامزد هستید تا از امنیت و پروژه‌های امنیتی کشور دفاع کنید.

مشاور وزیر اطلاعات ادامه داد: مشارکت شما در امر انتخابات دفاع از مردم سالاری دینی است اما توجه کنید از هر جناح و جریان سیاسی در عرصه انتخابات وارد شده‌اید، از اصول کشور، اخلاق و اعتقادات، دفاع و برای افزایش توانمندی‌ها و اصلاح و آبادانی کشور تلاش کنید.

وی با تاکید بر فرموده امام و رهبری مبنی بر اینکه مجلس عصاره فضائل ملت است، گفت: اجرای گفتمان انقلابی و اسلامی، حق‌مداری و قانون‌مداری باید مدنظر نامزدهای انتخابات باشد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در این جلسه پیرامون شرایط و قوانین انتخاباتی، تذکرات لازم را خطاب به نامزدهای انتخابات مطرح کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان