//
کدخبر: ۵۷۲۵۸ //
حضور بیش از ۶۰۰ رسانه مکتوب ومجازی

همراه با فرتاک نیوز در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از پنجم لغایت دوازدهم آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

همراه با فرتاک نیوز در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات
به گزارش فرتاک نیوز،

، گردهمایی بزرگ اهالی مطبوعات و رسانه های مکتوب و مجازی کشور امسال بیست و سومین دوره خود را از ۵ آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می کند.

 

این نمایشگاه که با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه مکتوب ومجازی برگزار می شود، با برپایی چندین نمایشگاه عکس خبری پذیرای علاقمندان به حوزه رسانه است.

 

از دیگر خبرها درباره این نمایشگاه، این است که شورای سیاستگذاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات هدیه نقدی «غرفه‌های برتر» را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد، جهاد دانشگاهی با ۵ غرفه در نمایشگاه حضور دارد، خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا، سینا و نشریات مرکز اطلاعات و مرکز اطلاع رسانی بازارکار پذیرای بازدیدکنندگان می شوند و ۱۲۰ غرفه به صورت خودساز توسط خود رسانه‌ها ساخته می‌شود و ۴۳۰ غرفه نیز با عنوان «پیش ساخته» از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه تحویل رسانه‌ها می‌شود.

 

گفتنی است؛ پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز، اقدام به راه اندازی سرویس اختصاصی به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون نمایشگاه مطبوعات نماید تا علاقه مندان به راحتی آخرین اخبار نمایشگاه را پیگیری نمایند. لازم به ذکر است که علاقمندان و مهمانان در نمایشگاه می توانند با حضور راهرو اصلی (18)در غرفه 48 متعلق به فرتاک نیوز و فرتاک ورزشی بازدید نموده و مدیران و دست اندرکاران این مجموعه را خوشحال نمایند.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان