//
کدخبر: ۹۶۳۹ //

نماینده مردم بابل در مجلس: استیضاح وزیر راه هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود

عضو کمیسیون عمران و نماینده بابل در مجلس با اشاره به قانع نشدن اعضای کمیسیون از پاسخ‌های وزارت راه گفت: استیضاح وزیر راه هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس: استیضاح وزیر راه هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود

 حسین نیازآذری با حضور درغرفه تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاوردهای خوب رسانه استان ارائه شد اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و پایان سال، شادابی و نشاط را در این استان برای مدیران به وجود می‌آورد.

وی با تاکید براینکه نمایشگاه مطبوعات با بخش ملی رسانه و مطبوعات جهت شادابی و انگیزه کشور به ویژه آن نگاه مطالبه نگری مردم را بیشتر می‌کند، افزود: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در خدمت به مردم دارند.

نیازآذری، نمایشگاه مطبوعات را جالب و جامع و کامل مطرح کرد و گفت: خبرگزاری تسنیم نیز یک خبرگزاری ویژه و کارآمدی است که برای بالندگی و پایندگی استان گام موثری برداشته است؛ همواره آماده است تا خبرهای خوبی برای اطلاع رسانی انعکاس دهد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس با اشاره به استیضاح آخوندی وزیر راه بیان کرد: با توجه به حضور فعالیت بنده در کمیسیون عمران، استیضاح کنندگان طرح استیضاح وزیر راه را به این کمیسیون مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا چون قانع نشدند براساس آیین نامه داخلی مجلس این طرح به صحن علنی مجلس رفت و اعلام قصور شد؛ هفته آینده نیز استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار علنی مجلس قرار می‌گیرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان