//
کدخبر: ۹۱۹۹۹ //

خبری خوش برای سربازان غایب ارتش

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران از آغاز اجرای طرح پذیرش مجدد و تخفیف سربازان غایب ارتش خبر داد.

 خبری خوش برای سربازان غایب ارتش
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی فراتی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران درباره طرح فرهنگی«بازگشت به سنگر و تکریم سربازان جوان» اظهار کرد: این طرح که به پذیرش مجدد و تخفیف مجازات سربازان غایب اختصاص دارد از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های مبتکرانه و اثربخش در مجموعه نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: در همایش امروز که سربازان و خانواده‌های‌شان حضور دارند، به آن‌ها قول مساعد در خصوص تخفیف مجازات فرار از خدمت بر اساس آئین نامه‌های موجود داده شده و تلاش بر این است که این افراد بتوانند با فراق خاطر و انگیزه بیشتر به خدمت مقدس سربازی بازگردند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران با اشاره به تاکیدات فرمانده معظم کل قوا در خصوص حفظ جایگاه و شان خدمت سربازی افزود: سرباز آبروی کشور است و هیچگاه اجازه اهانت و بی احترامی به مقام سرباز داده نمی‌شود و الحمدلله در سطح یگان‌های ارتش و سایر نیرو‌های مسلح امروز شاهد ارتقای جایگاه خدمت مقدس سربازی هستیم.

در ادامه این مراسم، امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همایش «بازگشت به سنگر» را طرحی اثربخش توصیف کرد و افزود: امیدواریم با مساعدت‌های لازم از سوی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دیگر مبادی ذی‌ربط بتوانیم در راستای کاهش مشکلات و آماده سازی بستر خدمت جوانان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و تا جایی که قوانین و آئین نامه‌ها اجازه دهند تخفیفات لازم درخصوص مجازات فرار و غیبت سربازانی را که از تخلف خود پشیمان شده و علاقه‌مند به حضور مجدد در یگان‌ها هستند، فراهم کنیم.

در پایان این مراسم، نشست صمیمانه سربازان و خانواده‌های آن‌ها با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران و فرمانده دژبان کل ارتش برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان