//
کدخبر: ۸۳۹۱۷ //
طی نامه ای به رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه؛

سیدپیمان موسوی خواستار حمایت شهرداری کرمانشاه از کالای ایرانی گردید

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خواستار توجه شهرداری به حمایت از خرید کالای ایرانی گردید.

سیدپیمان موسوی خواستار حمایت شهرداری کرمانشاه از کالای ایرانی گردید
به گزارش فرتاک نیوز،

سید پیمان موسوى عضو  شورای اسلامی شهر کرمانشاه و نماینده این استان در شورای عالی کشور در راستای پیروی از نام گذاری سال ١٣٩٧ توسط مقام معظم رهبری، طی نامه ای به رسول آزادی ریاست شورای شهر کرمانشاه خواستار حمایت همه جانبه شهرداری از تولیدات داخلی شد.

در متن این نامه خطاب به رئیس شورا آمده است؛

در پی نام گذاری سال 1397 به عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خواهشمند است دستور فرمایید پیشنهاد اینجانب به شرح ذیل در نخستین جلسه شورای اسلامی در سال 97 مطرح و اتخاذ تصمیم گردد که بی شک امید می رود همکاران محترم با موضوع ذیل موافقت فرمایند.

موضوع پیشنهاد:

شهرداری کرمانشاه در تمامی پروژه های عمرانی و خریدهای جاری خود موظف و ملزم گردد در صورت وجود تولیدات مشابه داخلی و تولیدات ایرانی و با درنظر گرفتن اولویت، از تولیدات داخلی استان کرمانشاه استفاده نماید.

در صورتی که این پیشنهاد از سوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه به عنوان دستور العمل به شهرداری ابلاغ شود، می توان نام سیدپیمان موسوی را به عنوان فردی پیشرو در تحقق شعار سال به ثبت رسانید.

سید پیمان موسوی در توضیح نامه پیشنهادی خود به ریاست شورای اسلامی شهر کرمانشاه، به خبرنگار فرتاک نیوز گفت: باید در راهی قدم بگذاریم که هرچه بیشتر به تحقق شعار سال نزدیک شویم. به نظر من تا کنون در خریدها و تامین نیازهای شهرداری کرمانشاه به هیچ وجه تولیدات داخلی مورد توجه قرار نگرفته است. به همین خاطر نیاز دیدم که در اولین جلسه با همکارانم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: تولید کنندهای بسیاری در کرمانشاه داریم. از آسفالت و موزاییک و بلوک و تجهیزات پروژه های عمرانی تا لوازم التحریر و ... که با کیفیت مقبول در کرمانشاه تولید می شوند. اگر این پتانسیل ها مورد توجه قرار بگیرند و بازاری برای فروش محصولات وجود داشته باشد، رغبت تولید کننده بیشتر شده و رشد اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت.

موسوی درباره تاثیر حمایت از کالای داخلی بر اشتغال گفت: زمانی که بازار فروش رونق بگیرد و تولید افزایش یابد خود به خود مقدمات اشتغال زایی فرآهم می شود. اگر همه مسئولین در کنار هم برای بهبود وضعیت تولید در استان تلاش کنیم، علاوه بر شکوفایی اقتصادی شاهد کم رنگ شدن معضل بیکاری خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان