//
کدخبر: ۴۷۹۶۹ //
رسول آزادی: اعضای شورا انصراف داده و به جمع مدافعین حرم بپیوندیم

حکایت شورای شهر کرمانشاه؛ نقش آرش رضایی در انحلال شورای سوم و ادامه مسیر در شورای پنجم!

رسول آزادی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه پیشنهادی جالب به دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارائه نمود که در نوع خود می تواند قابل توجه باشد.

حکایت شورای شهر کرمانشاه؛ نقش آرش رضایی در انحلال شورای سوم و ادامه مسیر در شورای پنجم!
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اختلاف های بسیاری در بین اعضای خود برای انتخاب شهردار مواجه است بطوری که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اعلام این که این شورا دو قطبی شده و بهتر است که منحل بشود،  شرایط خاص در این شورا  را اعلام نموده اند.

 

منشا این اختلاف بر سر انتخاب شهردار بوده و در حال حاضر بین 11 عضو شورای اسلامی شهر اختلاف نظر شدیدی بر سر ماندن و رفتن مهندس آرش رضایی شهردار کنونی کرمانشاه بوجود آمده و به دو گروه 6 و 5 تقسیم شده اند. 6 نفر مخالف شهردار و 5 نفر موافق هستند البته گروه 5 نفره 4+ 1 است و می تواند به 4 نفر هم تقلیل نماید.

 

حاج غلامرضا امیری که عضویت چند دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه را در کارنامه خود دارد، در بین موافقین  شهردار فعلی بوده و 6 عضو مخالف را به تعامل دعوت کرده است و وقتی با پاسخ منفی آنها روبرو شد، اعلام نمود که نبود این شورا بهتر از بودن آن می باشد.

 

از سویی دیگر مخالفین اعتقاد دارند که 5 عضو موافق شهردار فعلی، تعامل  را در انتخاب آرش رضایی می دانند و لاغیر و این محل اختلاف است و گرنه ما اهل تعامل می باشیم ولی دلیلی بر این نمی بینیم چون مخالف شهردار فعلی هستیم وارونه به مردم معرفی شویم.

 

در این بین رسول آزادی٬ عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه پیرو مطرح شدن مباحثی در خصوص استعفای تنی چند از اعضای شورا به منظور انحلال این نهاد مدنی در کرمانشاه گفت: اگر هدف از مطرح شدن این مباحث خدمت به مردم و رضای خداوند است٬ پیشنهاد من به دوستانم این است که هر ۱۱ عضو شورا همراه با شهردار کرمانشاه دسته جمعی استعفا داده و عازم سوریه برای پیوستن به جمع مدافعین حرم شویم.

 

رسول آزادی تاکید کرد: هر کدام از اعضای شورای شهر که مدعی استعفا هستند بیایند که باهم عازم سوریه شویم تا مشخص شود چه کسی ولایتمدار تر است و چه کسی به فکر منافع شخصی!!

 

لازم بذکر است که شورای اسلامی شهر کرمانشاه در دوره سوم ساقه انحلال را در کارنامه خود دارد و اتفاقا در آن دوره نیز شهردار فعلی عضویت شورا را برعهده داشت و بعنوان شهردار انتخاب گردیده بود که به دلیل تاخیر در انتخاب و پروسه طولانی که داشت، در نهایت استاندار وقت مهندس مجیدغفوری با پیگیری هایی که داشت در نهایت با حکم دیوان عدالت اداری شورای شهر کرمانشاه را منحل نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان