//
کدخبر: ۸۳۴۱۹ //
معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور:

پروژه صدور کارت ملی هوشمند سال جاری به اتمام می‌رسد/ صدور ۱۷ میلیون کارت ملی هوشمند

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ثبت نام برای کارت ملی هوشمند در کشور انجام شد و امسال پروژه صدور کارت هوشمند ملی در کشور به اتمام می‌رسد.

پروژه صدور کارت ملی هوشمند سال جاری به اتمام می‌رسد/ صدور ۱۷ میلیون کارت ملی هوشمند
به گزارش فرتاک نیوز،

 منطقه کردستان، ناصر صامعی امروز دوشنبه (۶ فروردین) در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل ثبت احوال کردستان، اظهار کرد: نیروهای شاغل در سازمان ثبت احوال در سراسر کشور باید بیشتر به اهمیت کار خود توجه داشته باشند.

وی افزود: تا پایان سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده که این مهم نتیجه تلاش پرسنل این سازمان است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد: در سه ماهه پایانی سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ثبت نام برای کارت ملی هوشمند در کشور انجام شد و امسال پروژه صدور کارت هوشمند ملی در کشور به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال سازمانی گسترده و دارای هزار و ۱۰۰ واحد اجرایی در سطح کشور است، تصریح کرد: ۳۵ هزار ثبت یار نیز در کشور داریم که در بیمارستان ها، آرامستان ها و ... ایفای نقش می‌کنند.

صامعی اعلام کرد: سازمان ثبت احوال در هر ثانیه به ۶ هزار استعلام پاسخ می‌دهد و این نشان دهنده حضور موثر این سازمان در همه شرایط است.

لازم به ذکر است امروز طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور از محسن آقایی تقدیر و حسن صومی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان