//
کدخبر: ۷۳۷۷۱ //

تصویب ۵ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ خبر داد.

تصویب ۵ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان  سال ۹۷
به گزارش فرتاک نیوز،

 فاطمه سعیدی در برنامه تلویزیونی پرسشگر که شب گذشته با موضوع بودجه آموزش و پرورش به روی آنتن شبکه آموزش سیما رفت گفت:

 

گاهی بودجه هایی برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته می‌شود که ۱۰۰ درصد تخصیص نمی‌یابد و این امر به دولت برمی گردد که نتوانسته  تامین اعتبار کند.

 

وی افزود: این نوید را می‌دهم که با توجه به تلاش بسیار برای بودجه ۹۷، آموزش و پرورش حال و هوای بهتری در سال آتی پیدا کند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش دغدغه حکومت نیست و در بودجه بندی، اولویت اول قرار ندارد گفت: هنوز تصمیم گیرندگان باور نکرده اند برای رسیدن به توسعه پایدار، آموزش و پرورش باید بدون دغدغه باشد. تا وقتی دغدغه بودجه وجود دارد، آموزش و تربیت خوبی نخواهیم داشت.

 

سعیدی با اشاره به بودجه ۹۷ آموزش و پرورش اظهار کرد: مصوباتی درباره نوسازی، هوشمندسازی و تجهیز مدارس داشته ایم ولی باز هم تاکید می‌کنم کفایت نمی‌کند.

 

وی از درنظر گرفتن ۵۰۰۰میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ گفت: بعضا در فضای مجازی مطرح می‌شود که پاداش پایان خدمت دیده نشده و همکاران را نگران می‌کنند، در حالی که این اعتبار در کمیسیون تلفیق با رای بالا تصویب شده و به صحن علنی می‌رود تا با تصویب آن شاهد اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان از محل کاهش هزینه عملیاتی شرکت ها به آموزش و پرورش باشیم.

 

وی تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش را جزوی از کابینه نمی بینم، بلکه آموزش و پرورش فراکابینه است و همه وزرا باید آن را از خود بدانند و باید آموزش و پرورش در دل وزارتخانه های دیگر باشد. ولی وقتی آموزش و پرورش رها می‌شود چه می‌توان کرد؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان