//
کدخبر: ۷۲۹۵۰ //

خبرخوش مجلس نشینان، برای آتش نشانان

نمایندگان مردم در خانه ملت شهرداری‌ها را مکلف به پرداخت ۴ درصد مابه‌التفاوت حق بیمه متصدیان مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به سازمان تامین اجتماعی کردند.

خبرخوش مجلس نشینان، برای آتش نشانان
به گزارش فرتاک نیوز،

 نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح استفساریه تبصره 2 ماده 76 قانون تأمین اجتماعی اصلاحی مصوب 14/7/80 با این استفساریه با 166 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 230 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

 

گفتنی است در موضوع استفساریه آمده است که آیا متصدیان مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی که بیمه شده تأمین اجتماعی و دارای روابط استخدامی غیرمشمول قانون کار با کارفرمایان خود می‌باشند و از نظر شرح، محل و نوع و نحوه انجام کار و همچنین ماهیت سخت و زیان آور بودن شغل با مشمولین قانون کار مشابه و یکسان هستند  و کارفرمایان آنها (شهرداری‌ها) به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای این قانون بر اساس اجزای 4 و 6 بند (ب) همین تبصره مکلف به پرداخت 4 درصد مابه التفاوت حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به سازمان تأمین اجتماعی می باشند مشمول مزایای موضوع تبصره 2 ماده 76 قانون تأمین اجتماعی مصوب 14/7/80 و اصلاحات بعدی آن می گردد یا خیر؟

 

در پاسخ این استفساریه تاکید شده است که بلی مشمول کلیه مزایای موضوع تبصره 2 ماده 76 قانون تأمین اجتماعی اصلاحی مصوب 14/7/80 و اصلاحات بعدی آن می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان