//
کدخبر: ۷۲۶۴۸ //

نوبخت: بودجه ۹۷ قرار نیست به همه مشکلات کشور در یک سال پاسخ دهد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با توجه به قانون محاسبات عمومی، گفت: لایحه بودجه قرار است توقعات را برطرف کند بنابراین باید ظرفیت آن را بشناسیم اما این بودجه قرار نیست به همه مشکلات کشور در یک سال پاسخ دهد.

 نوبخت: بودجه 97 قرار نیست به همه مشکلات کشور در یک سال پاسخ دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمدباقر نوبخت» روز یکشنبه در نوبت عصر جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی کلیات لایحه بودجه 1397کل کشور پس از اعلام نظر نمایندگان موافق و مخالف اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بعد از استماع سخنان مخالفان و موافقان در مرحله تصمیم قرار گرفته است و این تصمیم بر پایه شاخصی خواهد بود که بتواند متناسب با این تصمیم، انتخاب شود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تصمیم مجلس این است که آیا به کلیات لایحه بودجه 97 رای بدهد یا خیر؛ مفهوم دیگر آن این است که مجلس قرار نیست الان در خصوص بودجه 1397 تایید یا عدم تاییدی داشته باشد و فقط کلیات آن مطرح است.

 

ادامه دارد...

 بررسی کلیات لایحه بودجه 1397 کل کشور، از صبح امروز (یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی آغاز شد، هفت نماینده موافق و هفت نماینده مخالف در جلسه نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در مورد کلیات بودجه 97 بیان کردند.

 

در جلسه نوبت عصر امروز مجلس، «محمد باقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه به مدت 30 دقیقه از بودجه 97 دفاع کرد، پس از آن کلیات بودجه 97 مورد رای گیری مجلس قرار می گیرد.

 

رییس جمهوری نوزدهم آذرماه با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1397 کل کشور را تقدیم کرد.

 

سقف بودجه مورد نظر دولت برای سال آینده 11 میلیون و 949 هزار و 354 میلیارد و 674 میلیون ریال است که این رقم در کمیسیون تلفییق بودجه حدود 10 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان