//
کدخبر: ۶۷۷۰۲ //

هشدار پلیس به سناریوی کشته‌سازی در حوادث اخیر

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم مراقب سناریوهای کشته‌سازی در حوادث اخیر که جزو راهبردهای هدایت‌کنندگان خارج از کشور است، باشند، البته ردپاهایی هم در این خصوص رؤیت شده است.

هشدار پلیس به سناریوی کشته‌سازی در حوادث اخیر
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در واکنش به اتفاقات اخیر اظهار داشت: این روزها شاهد تجمعاتی در برخی استان‌ها بودیم که خاستگاه اولیه مطالبات مردم، مطالبات معیشتی و اقتصادی بود.

 

وی تأکید کرد: برخی از  فرصت‌طلبان در سایه حمایت دشمنان قسم‌خورده کشور که در رأس آنها آمریکا است از این فضا سوء استفاده کرده و با تخریب اموال، تعدی به جان و مال مردم و ایجاد ناآرامی و اغتشاش موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: پلیس کنار مردم و مقابل اغتشاشگران ایستاده و هرگز اجازه نمی‌دهد که آرامش و امنیت شهروندان خدشه‌دار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به تمام فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شد با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی توأم با اقتدار ضمن رصد و پایش آنی از فضای مجازی و حقیقی با مخلان امنیت و غارتگران اموال شخصی مردم و جامعه برخورد کنند.

 

اشتری با بیان اینکه "از مردمان فهیم و شهروندان گرامی به‌سبب همکاری خوبشان با نیروی انتظامی و پلیس خودشان تشکر می‌کنم"، تصریح کرد: مردم مراقب سناریوهای کشته‌سازی در حوادث اخیر که جزو راهبردهای هدایت کنندگان خارج از کشور است، باشند البته ردپاهایی هم در این خصوص رؤیت شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تعدادی در این چند روز اخیر دستگیر شده‌اند که بیشتر آنها دغدغه معیشتی نداشتند، اعلام کرد: لیدرها و عناصر اصلی تحویل مراجع قضائی شدند، تعدادی که تحت تأثیر هیجانات جوانی اغفال شده بودند طی مراحلی طبیعتاً به کانون جامعه باز خواهند گشت.

 

وی اعلام کرد: در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است، ان شاء الله کما فی السابق شاهد روزگاران خوبتر در سایه امنیت کامل خواهیم بود؛ یادمان نرود امنیت مثال‌زدنی کشورمان در جزیره ناامنی‌های منطقه به‌خودی خود ایجاد نشده است، قدر بدانیم و همگان برای ایجاد، بسط و گسترش امنیت تلاش کنیم.

 

اشتری در خاتمه اعلام کرد: خط قرمز پلیس، تعدی به امنیت، آرامش، جان و مال و ناموس مردم و نیز اماکن حساس و حیاتی ملت و مقرهای نظامی و انتظامی و هتک حرمت مقدسات است و در این خصوص با هیچ‌کس تعارفی نداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان