//
کدخبر: ۴۹۵۷۶ //
فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

تخلفات حادثه ساز، خط قرمز پلیس

فرمانده نیروی انتظامی، تخلفات حادثه ساز که جان فرد و دیگر مسافران خودروها را به مخاطره می اندازد خط قرمز پلیس برشمرد و گفت: همکارانم به شدت با این تخلفات برخورد می کنند.

تخلفات حادثه ساز، خط قرمز پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین اشتری با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی با جدیت با تخلفات حادثه ساز برخورد می کند افزود: انجام معاینات اولیه پزشکی مشمولان وظیفه در دو هزار و ۳۰۰ مرکز پزشکی نیروهای مسلح در ۷۰ نقاط کشور انجام می شود و مشمولانی که بیماری آنها به معافیت منجر شود به کمیسیون  های پزشکی و تخصصی ارجاع داده می شوند.

 

وی ادامه داد: در این رابطه ساز و کارهایی تهیه شده که مشمولان در بدو ورود به خدمت از لحاظ روحی و جسمی مورد معاینه و بررسی های تخصصی قرار گیرند.

 

فرمانده ناجا با اشاره به افزایش سفرها در روزهای پایانی تابستان در شهریور ماه از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات به توصیه های پلیس توجه کرده تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

 

سردار اشتری تخلفات حادثه ساز که جان فرد و دیگر مسافران و خودروها را به مخاطره می اندازد را خط قرمز پلیس برشمرد و افزود: همکارانم در پلیس راهنمایی و رانندگی حتما با این گونه رفتارها برخورد کرده و قطعا از تردد خودروهای حادثه ساز جلوگیری می کنند.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان