//
کدخبر: ۶۵۲۷۳ //
اجلاس ملی حقوق شهروندی؛

روحانی: وزیران، معاونان و مسئولان گزارش حقوق شهروندی را به مردم ارائه کنند

رییس جمهوری از همه وزیران، معاونان و مسئولان خواست تا به مردم گزارش دهند در یک سال گذشته برای اجرای حقوق شهروندی چه اقدامی انجام داده اند و برای سال پیش روی چه برنامه ای دارند.

روحانی: وزیران، معاونان و مسئولان گزارش حقوق شهروندی را به مردم ارائه کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در آغاز مراسم اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی که با حضور وزیران، معاونان ، استانداران و مسئولان در سال اجلاس سران برگزار شد، افزود: امروز روز مبارکی خواهد بود، در سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی که امروز یک سال از عمر آن می گذرد.

 

وی ادامه داد: در بخش اول علاقه مند بودیم همه وزیران، معاونین و مسئولین بتوانند در این جلسه گزارشی را ارائه کنند که به خاطر محدودیت وقت این امر به تعداد معدودی از مسئولین واگذار شد.

 

به گزارش ایرنا، نخستین اجلاس ملی گزارش پیشرفت ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی صبح امروز، همزمان با سالروز رونمایی منشور حقوق شهروندی با حضور رئیس جمهوری، در محل سالن اجلاس کشورهای اسلامی آغاز شد.

 

٢٩ آذرماه ١٣٩٥، منشور 120 ماده ای حقوق شهروندی در همایش «قانون اساسی و حقوق ملت» رونمایی شد.

 

منشور حقوق شهروندی سرلوحه سیاست داخلی دولت دوازدهم است و رییس‌جمهوری هم خود را مکلف کرده است که هر ساله گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی را به ملت ارائه دهد و در صورت نیاز، منشور را روزآمد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان