//
کدخبر: ۵۹۲۶۵ //

آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی اعلام شد

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نهم آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و غیر انتفاعی است.

 آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش در برخی کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید از روز شنبه ششم آبان ۹۶ آغاز شده است و متقاضیان می توانند تا نهم آذر ۹۶ برای ثبت نام به آموزشکده یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

 

توکلی افزود: علاقه مندان به تحصیل در این موسسات اعم از اینکه در این آزمون ثبت نام کرده یا نکرده اند می توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش موسسات آموزش عالی پذیرنده با مراجعه به لینک جستجو و کد رشته در سایت سازمان سنجش، ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه با مدارک لازم به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

 

وی گفت: داوطلبان باید در زمان ثبت نام از طریق موسسه مربوطه بابت هزینه ثبت نام مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش پرداخت کنند.

 

توکلی یادآور شد: بر اساس آخرین آمار تا به امروز، ۳ هزار و ۷۰۱ نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش برخی کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید ثبت نام کرده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان