//
کدخبر: ۵۸۷۷ //

استقرار کسبه پلاسکو در پاساژ نور

عضو شورای اسلامی شهر تهران از هماهنگی‌های لازم برای استقرار کسبه پلاسکوی تهران در پاساژ نور واقع در تقاطع خیابان طالقانی و ولیعصر(عج) تهران خبر داد.

استقرار کسبه پلاسکو در پاساژ نور

به گزارش فرتاک نیوز ، رحمت‌الله حافظی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کسبه پلاسکو اظهار کرد: با هماهنگی بنیاد مستضعفان، مجموعه نور که در تقاطع خیابان طالقانی و ولی‌عصر(عج) قرار دارد برای استقرار کسبه هماهنگ شده و اجاره ماه‌های اول را نیز بنیاد مستضعفان تقبل کرده است.

 

وی افزود: امیدواریم هر چه زودتر استقرار کسبه پلاسکو انجام گیرد و در این باره تفاهم شده تا کسبه در محل مورد‌نظر به مدت دو سال مستقر شوند.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اولویت نخست، پاساژ نور است و هیئت امناء نیز موافقت خود را اعلام کرده‌اند.

 

حافظی درباره این پرسش که برای جلوگیری از تکرار حوادثی مانند پلاسکو چه برنامه‌هایی باید انجام شود، گفت: باید تمام ساختمانهای پرخطر توسط دستگاه‌های ذیربط مورد مرور و بازبینی قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: البته شورای شهر در دو ماه گذشته مصوبه‌ای برای ایمنی ساختمانها تصویب کرده و تکلیفی را برای سازمان آتش‌نشانی مقرر کرده است تا این سازمان، ساختمانها را به سه گروه بدون خطر، کم‌خطر و پرخطر تقسیم‌بندی کند.

 

حافظی افزود: در این مصوبه، ساختمانهای بدون خطر  هر 10 سال یک بار، ساختمانی کم‌خطر سه سال یک بار و ساختمانهای پرخطر هر سال باید مورد بازبینی قرار گیرند و مشکلات آنها به مالکین ابلاغ شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مالکین هم موظف به اقدامات لازم برای رفع مشکلهای اعلام شده هستند و اگر چنین اقدامی را انجام ندهند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان