//
کدخبر: ۴۸۵۲ //

گردهمایی ۶۰۰ نفره کسبه پلاسکو

صاحبان سرقفلی و مستاجران مجموعه پلاسکو که حدود ۶۰۰ نفر بودند، در مسجد هدایت گرد هم آمدند تا با طرح سه موضوع اصلی از آخرین وضعیت واحدهایشان مطلع شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، صاحبان سرقفلی و مستاجران مجموعه پلاسکو که حدود ۶۰۰ نفر بودند، در مسجد هدایت گرد هم آمدند تا با طرح سه موضوع اصلی از آخرین وضعیت واحدهایشان مطلع شوند. 
 
 روز گذشته کسبه پلاسکو متشکل از صاحبان سرقفلی و نیز مستاجران گرد هم آمدند تا از آخرین وضعیت این مجموعه جویا شوند و نظرات خود را در ارتباط با مسائل مختلف بیان کنند و از پیگیری افرادی که به عنوان نماینده کسبه انتخاب شده‌اند، مطلع شوند. 

 

گروهی که به عنوان نمایندگان کسبه پلاسکو انتخاب شده‌اند، متشکل از ۹ نفر هستند که روز گذشته پس از جلسه برگزار شده قرار شد تا یک نفر دیگر به عنوان نماینده مستاجران به آنها اضافه شود و گروهی ۱۰ نفره را برای پیگیری مسائل مرتبط با مجموعه تخریب شده پلاسکو تشکیل دهند.

 

در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد، صاحبان ۵۷۰ پلاک از پاساژ پلاسکو که حدود ۶۰۰ نفر بودند دور هم جمع شدند و گروه ۹ نفره‌ای که پیش از این به عنوان نمایندگان کسبه انتخاب شده بودند، از اختصاص یافتن مکانی طی چند روز آینده به منظور استقرار واحدهای فروش خبر دادند.

 

مسئله دیگری که در این جلسه به آن اشاره شد، تاکید بر از بین نرفتن سرقفلی پلاسکو بود چرا که این مجموعه به عنوان یکی از شناخته‌ترین اماکن خرید و فروش پوشاک مردانه در ایران مطرح است و به طور حتم از بین رفتن برند آن تبعات زیادی برای صاحبان سرقفلی و نیز مستاجران آن خواهد داشت.

 

علاوه بر مسائلی که صاحبان سرقفلی پلاسکو با آن روبرو بودند، دغدغه‌ها و مشکلات پیش آمده برای مستاجران این مجموعه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و افرادی که واحدهای خود را از صاحبان سرقفلی اجاره کرده بودند، در ارتباط با وضعیت استیجاری خود سوالاتی را مطرح کردند تا در نهایت یک نفر به عنوان نماینده این افراد به گروه ۹ نفره نمایندگان کسبه پلاسکو اضافه شود و مطالبات آنها را پیگیری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان