//
کدخبر: ۴۶۳۸ //
جدیدی در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

تهرانی ها در میدان مین زندگی می کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر تهران به گونه ای ناایمن است که گویی در میدان مین زندگی می‌کنیم.

تهرانی ها در میدان مین زندگی می کنند

به گزارش فرتاک نیوز، عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بودجه سال ۹۶ باید سرمایه ای باشد نه هزینه ای، اظهار داشت: با این امر می توانیم اولویت های شهر تهران را به گونه ای تحقق دهیم که یکی از مهمترین آن‌ها توسعه حمل و نقل ریلی است.

 

وی با توجه به ناایمن بودن شهر تهران، افزود: امیدواریم بتوانیم نسبت به خرید تجهیزات و دیگر امکانات مورد نیاز شهر تهران اقدامات اساسی را انجام دهیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهر به گونه ای ناایمن است که گویی در میدان مین زندگی می‌کنیم.

 

جدیدی با تاکید بر اینکه عده‌ای به دنبال برهم ریختن وحدت مردم هستند، گفت: عده ای ساز مخالف با این کشور برداشته اند و قصد دارند در وحدت مردم رخنه ایجاد کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: آن ها از هر موضوعی که به وجود می‌آید سازهای خود را کوک می‌کنند تا اتحاد مردم را از بین ببرند.

 

جدیدی تاکید کرد: این روزها نتان یاهو با هموطنان ایرانی ابراز همدردی می‌کند اما نمی داند که ما با رژیم کودک‌کش و آدم کش هیچ گونه ارتباطی نداشته و نخواهیم داشت.

 

وی با میکروفن خاموش خطاب به همه ی اعضای شورای شهر گفت: وحدت ملت ایران همچنان ادامه دارد و هرگز اجازه نمی دهیم که دشمنان بیگانه این وحدت را از بین ببرند. 

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: همه کمیسیون ها و اعضای آن باید گزارش عملکرد را 10 دقیقه در صحن ارائه دهند تا مشخص شود چه کسی برای مردم و چه کسی برای شهر کار کرده است.

 

جدیدی گفت: در صحن شورای شهر تهران اعضا نباید فرار رو به جلو داشته باشند، چراکه کارنامه هر کس بر گردن وی است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان