//
کدخبر: ۳۷۱۵ //

ورود به چهارمین سال رکود مسکن

به گزارش فرتاک نیوز، معاون سابق وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ساختمان پلاسکو 2.5 برابر آهن آلات بیشتری استفاده شده بود، گفت: با وجود تیرآهن های مقاوم، اما این ساختمان بر اثر آتش سوزی به طور کامل فرو ریخت.

 احمد مجیدی در نشست خبری چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حالی که زمین این ساختمان مربعی شکل بود و ساختمان های مربعی ایمنی بیشتری دارند، اما این ساختمان با آتش سوزی به طور کامل تخریب شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بزرگترین مشکل ما در شهرداری های 1200 شهر است، که با وجود قوانین موجود کمبود منابع مالی مدیریت شهرها را با مشکلات زیادی مواجه کرده و معمولا شهرداری ها با فروش تراکم و تغییر کاربری ها هزینه های مدیریت شهری را تامین می کنند.

مجیدی با اشاره به اهمیت برگزاری چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری و سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی انبوه سازان و ساختمان استان تهران، یادآورشد: این کنفرانس در سه محور عمران، معماری و مدیریت شهری روزهای 7 و 8 بهمن ماه برگزار می شود تا با حضور تمام دست اندرکاران حوزه ساخت و ساز مشکلات کلان ملی ساختمان های شهری مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان