//
کدخبر: ۴۶۰۰۰۴ //
امام جمعه کرمانشاه:

دانشگاهیان سبک مدیریتی موفق شهید جمهور و همراهان شهیدش را تبلیغ کنند

امام جمعه کرمانشاه گفت: در راستای تبیین الگوهای رفتاری و علمی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، دانشگاهیان سبک مدیریتی موفق این شهیدان را برای نسل آینده تبلیغ کنند.


 دانشگاهیان سبک مدیریتی موفق شهید جمهور و همراهان شهیدش را تبلیغ کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

اجتماع دانشگاهیان استان کرمانشاه در گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و یاران شهیدش امروز (پنجم خرداد) در مسجد امام‌خمینی(ره) دانشگاه رازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام "حبیب‌الله غفوری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد:‌شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانش در این دنیا کم و محدود هستند.Untitled

وی افزود: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در راستای شناخت روش‌های علمی و رفتاری این شهدای خدمت وظایفی مهمی بر دوش دارند که باید آنها را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جزء به جزء شیوه‌های رفتارهای و علمی شهید رئیسی و همراهان شهیدش به پشتوانه آیات و روایت قرآنی ارائه شده است گفت: مستندسازی این رفتارها بر اساس آیات و روایات قرآنی بر عهده حوزه علمیه است که الگوی رفتاری و علمی این شهیدان را به عنوان گنجینه‌ای در دسترس همه مدیران قرار دهد.Untitled

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: سید شهید ابراهیم رئیسی در دوران خدمتش تهمت‌ها و ناسزا‌های بسیاری شنید که بعضی از آنها در تریبون رسمی مطرح شده‌بود، اما بدی را با نیکی جواب داد و حتی یک مورد به این صحبت‌های بی‌ربط پاسخ نداد، او ساده زندگی کرد و تا پایان عمرش در زندگی رنگ تجمل را ندید.

 امام جمعه کرمانشاه در ادامه به نقش دانشگاهیان در تببین شیوه‌های رفتاری و علمی این شهیدان نیز اشاره کرد و‌گفت: توقع داریم  دانشگاه‌ها در پایان‌نامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی خود سبک مدیریتی این شهیدان را به صورت مجموعه‌ای مدون در نظام سیاسی دنیا ارائه نمایند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم دانشگاه‌ها پیشقدم شوند و این سبک مدیریتی را به عنوان مدیریتی موفق در قوه مجریه و‌ دستگاه دیپلماسی به نسل‌های آینده معرفی نمایند.

حجت‌الاسلام غفوری افزود: چنین اتفاقی را در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد که مردم یک کشور از شهرها و روستای دور‌افتاده به صورت یکپارچه و متحد در غم از دست دادن اسوه‌ای مویه کنند این اسوه‌پردازی کار دانشگاه است و مسیر ترقی در جلوی پای کسانی است که این اسوه حسنه را تبلیغ نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان