//
کدخبر: ۴۴۰۹۸۷ //

تایید صلاحیت ۱۰۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه از تأیید صلاحیت 104 نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه خبر داد.

تایید صلاحیت 104 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

موسی پورحشمتی با اشاره به بررسی صلاحیت‌ داوطلبان توسط هیات نظارت گفت: در شهرستان کرمانشاه از مجموع 232 داوطلب، 104 نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

پورحشمتی افزود: 112 نفر از داوطلبان تایید صلاحیت نشدند و 16 نفر هم شرایط بررسی صلاحیت را به دلایلی همچون نداشتن سابقه اجرایی، مدرک تحصیلی و... نداشتند.

وی با بیان اینکه 289 نفر داوطلب شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام قطعی کرده بودند گفت: از این تعداد 57 نفر به‌دلیل عدم اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت ها در هیئت اجرایی یا انصراف، از روند بررسی صلاحیت‌ها کنار رفتند تا تعداد داوطلبان کرمانشاه به 232 نفر برسد

وی با بیان اینکه داوطلبانی که صلاحیت آنها رد شده به مدت سه روز و از 17 تا 19 دی‌ فرصت دارند اعتراض خود را از طریق سامانه شورای نگهبان ثبت کنند توضیح داد: این بررسی‌ها یک ماه توسط شورای نگهبان  ادامه خواهد داشت و نهایتاً 19 بهمن ماه نتیجه بررسی ها توسط شورای نگهبان ارائه خواهد شد.

معاون فرماندار کرمانشاه اشاره ای به برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: حوزه انتخابیه کرمانشاه بیش از 600 شعبه اخذ رای خواهد داشت و برای برگزاری انتخابات در شهرستان کرمانشاه به مشارکت حدود 15هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی نیاز داریم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان