//
کدخبر: ۴۴۰۰۵۵ //

کانال آبشوران ‌خطر ریزش ندارد/ نصب قطعات بتنی پیش‌ساخته ‌در کانال‌

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: کانال آبشوران در خیابان شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فعلاَ خطر ریزش ندارد و اقدامات لازم برای ساخت قطعات بتنی پیش ساخته به سرعت در حال انجام است.

 کانال آبشوران ‌خطر ریزش ندارد/ نصب قطعات بتنی پیش‌ساخته ‌در کانال‌
به گزارش فرتاک نیوز،

موضوع آبشوران کرمانشاه و مشکلات آن در نقاط مختلف شهر سال‌هاست به معضل جدی برای شهروندان کرمانشاهی تبدیل شده و در فصل بارندگی و فصل گرما هر کدام مشکلات جدی را برای مردم ایجاد کرده است.

اما از چند ماه قبل ریزش بخشی از کانال آبشوران در محدوده مسجد آیت‌الله بروجردی واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی نگرانی بسیاری را برای مردم و حتی مسئولان ایجاد کرده و همین امر سبب شده این محدوده برای حفظ امنیت شهروندان با بلوک‌های سیمانی مسدود شود.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت آبشوران در محدوده سه راه برق موضوع بسیار مهم و حیاتی است و در سه ماه گذشته جلسات متعددی با دستگاه‌های خدمات رسان در این زمینه برگزار شده است.

وی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از اختلال در تردد و رفت و آمد شهروندان و مسدود شدن طولانی خیابان، مقرر شده آب منطقه‌ای سازه‌های بتنی پیش ساخته را آماده و در این محدوده نصب کند که در این صورت خیابان برای مدت کوتاهتری مسدود می‌شود.

یگانه با بیان اینکه آب منطقه‌ای اکنون در حال ساخت این سازه‌های پیش ساخته است گفت: تردد از این خیابان در حال انجام است و فعلا خطری کسی را تهدید نمی‌کند و به زودی آب منطقه‌ای و شهرداری قطعات بتنی پیش ساخته را جایگذاری می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: تأسیسات قابل توجهی در زمینه آب، برق و گاز از این محدوده عبور کرده و تمامی این شرکت‌ها هماهنگ شده‌اند و به محض اینکه قطعات بتنی آماده شوند شهرداری سریعاَ عرض خیابان را برداشت می‌کند و این قطعات نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال اینکه این محدوده دچار ریزش شود وجود ندارد گفت: بخشی از پیاده‌رو به دلیل سرقت قطعات فلزی توسط معتادان متجاهر ریزش کرده اما با نظارت کامل و اقدامات انجام شده این موضوع حل و فصل شده است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان