//
کدخبر: ۴۳۷۷۳ //

شهردار تهران پاسخ گزارش‌های نادرست را داد

رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش‌هایی مبنی بر تخریب 4 باغ در 2 هفته اخیر مطرح شد که برای رفع ابهام و روشن شدن موضوع با قالیباف دیدار کردم.

شهردار تهران پاسخ گزارش‌های نادرست را داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی الویری رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران؛ با اشاره به دیدار امروز خود با قالیباف شهردار تهران، اظهار داشت: دیدار امروز برای رفع ابهام از پرداخت هایی بود که این روزها در شهرداری تهران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه گزارش هایی از پرداخت های شهرداری تهران به منتخبان شورای پنجم رسیده است، افزود: شهرداری تهران مجوز داشته که مازاد بر 4دوازدهم درآمدهای خود را در 4 ماه پرداخت کند اما بر اساس گزارش های به دست آمده این پرداخت ها مازاد بر این در حال انجام است.

رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به عنوان مثال در ماده 17 که پرداخت به بخش خصوصی است مجوزی داده شده که صد در صد اجازه پرداخت داده شده است.

الویری با بیان اینکه در بحث املاک گزارش هایی مبنی بر سرعت گرفتن فروش املاک مطرح شده است، گفت: همچنین گزارش هایی مبنی بر تخریب 4 باغ در 2 هفته اخیر مطرح شد که برای رفع ابهام و روشن شدن موضوع با قالیباف دیدار کردم.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران گزارش های به دست آمده را درست نمی دانست، افزود: قرار شد تا مستندات را به وی تحویل دهیم تا بررسی های لازم را در این زمینه انجام دهند.

رئیس سنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهردار تهران در خصوص فروش املاک اعلام کرد که تمام فروش ها بر اساس مجوز شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته و هیچ ملکی بر خلاف قانون فروخته نشده است.

الویری تاکید کرد: قالیباف در خصوص ماده 17 نیز اعلام کرد که کمیسیونی 5 نفره در خصوص این موضوع تصمیم می گیرند و همه تصمیم ها نیز چاچوب قانونی را رعایت می کند.

وی یادآور شد: قرار است اطلاعات تکمیلی را در اختیار شهردار تهران قرار دهم تا وی دستور بررسی آنها را بدهد، چراکه معتقد است برخی از مسائل به دور از چشم وی در حال رخ دادن است.

رئیس سنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در یک روز مناسب قالیباف در جلسه شورای شهر پنجم حضور خواهند یافت، گفت: قالیباف برای تدوین برخی مسائل در این جلسه حاضر می شود.

الویری به جلسه امروز منتخبان شورای پنجم اشاره کرد و گفت: در این جلسه قرار شد تفاهم نامه و یا میثاق نامه تبدیل به سوگندنامه شود و شهردار نیز باید به تعهدات این سوگندنامه عمل کند.

وی افزود: شهردار هم بر اساس شرح وظایف خود مانند رئیس جمهور سوگند ادا می کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان