//
کدخبر: ۴۳۴۸۳۵ //

توقف، تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌های مازندران تا فردا ممنوع است

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به آب‌گرفتگی شهرهای بابل و سوادکوه، گفت: مردم و مسافران از تردد، توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌های استان پرهیز کنند.

توقف، تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌های مازندران تا فردا ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسینعلی محمدی درباره آخرین وضعیت بارش‌ها در استان مازندران، اظهار کرد: شاهد تداوم بارش‌های پاییزی در سطح استان هستیم.

وی با هشدار آب‌گرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های مازندران، افزود: در حال حاضر بارش باران در شهرستان‌های بابل و سوادکوه از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه تا این لحظه گزارشی از خسارت در شهرهای استان نداشتیم، خاطرنشان کرد: توصیه ما این است مردم و مسافران طی امروز و فردا از تردد و اتراق و توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌های پرهیز کنند.

محمدی گفت: پیگیری اعتبارات سیل‌های قبلی در استان در دستور کار قرار دارد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این سامانه در برخی نقاط استان از جمله ساری، آلاشت، بهشهر، ایزدشهر، بابل، بابلسر، بیشه‌بنه هزارجریب، سوادکوه، سوادکوه شمالی، تنکابن، جویبار، چالوس، میاندورود، دلیر چالوس، رامسر، سیمرغ، شیاده بندپی، عباس‌آباد، فریدونکنار، قائمشهر، کجور، آمل، کیاسر، کلاردشت، گلوگاه، محمودآباد، نکا، نور، نوشهر، بلده، رینه و سیاه‌بیشه فعالیت بیشتری خواهد داشت.

آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب،؛ سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، رانش زمین، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، کاهش دید، اختلال در ترددهای جاده‌ای و احتمال خسارت به سازه‌های ضعیف و ناپایدار از مخاطرات پیش‌بینی شده در زمان فعالیت این سامانه در استان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان