//
کدخبر: ۴۳۲۰۵۹ //
هدیه استاندار کرمانشاه به مردم جوانرود؛

تخصیص ۵۰ میلیارد‌ ریال اعتبار، برای ساخت مدرسه دخترانه کوثر شهرستان جوانرود

استاندار کرمانشاه برای ساخت مدرسه دخترانه کوثر، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هدیه به شهرستان جوانرود اختصاص داد.

تخصیص ۵۰ میلیارد‌ ریال اعتبار، برای ساخت مدرسه دخترانه کوثر شهرستان جوانرود

محمد‌طیب صحرایی در دوازدهمین سفر شهرستانی خود به جوانرود با حضور در شورای اداری، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث مدرسه دخترانه به دانش‌آموزان این شهرستان تخصیص داد.
وی افزود: امیدواریم عملیات ساخت این مدرسه تا مهر‌ماه سال آینده به اتمام برسد و دانش‌آموزان این شهرستان از خدمات آن استفاده نمایند.
صحرایی تصریح کرد: بدون شک حساب مردم انقلابی جوانرود از کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند جداست و آنچه در تاریخ مردم جوانرود ماندگار است، صداقت و صلابت آنها در راستای عمل به اعتقادات اسلامی بوده و خواهد بود.
وی اشاره‌ای هم به مشکل تنش آبی این شهرستان داشت و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته و به صورت جدی برای حل تنش آبی و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان تلاش خواهیم کرد و امیدواریم در دهه فجر امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.
نامدار حسینی فرماندار جوانرود نیز در شورای اداری استان اشاره‌ای به مشکلات این شهرستان داشت و گفت: شهرستان جوانرود با جمعیت ۷۵‌هزار و ۱۶۹ نفر معادل ۳‌.۹ دهم درصد جمعیت استان را در خود جای داده است.

۳ا


وی از جمله مشکلات این شهرستان در حوزه مسکن، و آب‌رسانی را تامین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و برطرف کردن تنش آبی شهرستان جوانرود عنوان کرد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان جوانرود نیز نیازمند تامین اعتبار است.
حسینی اجرای ۷.۵ کیلومتر روشنایی مسیر بیاشوش تا ورودی شهر جوانرود، تکمیل سقف کوتاه و پیست اسکیت و تامین اعتبار ساخت ۱۲ مدرسه در قالب ۱۰۰ کلاس درس را از جمله خواسته‌های مردم جوانرود از استاندار کرمانشاه عنوان کرد و افزود: درحوزه بهداشت و درمان نیز شهرستان جوانرود نیازمند تخصیص یک دستگاه آمبولانس است.
فرماندار جوانرود از دیگر خواسته‌های مردم ساکن در این شهرستان را تکمیل ساختمان بخشداری مرکزی و کمبود ماشین‌آلات راهداری عنوان کرد و‌گفت: ماشین‌آلات راهداری فرسوده است و نیازمند تامین ماشین‌الات جدید هستیم.
در پایان این جلسه با توجه به مشکلات و مسائل مطرح شده در شورای اداری شهرستان جوانرود مصوبات سفر استاندار کرمانشاه به این شرح اعلام شد؛
مصوبات حوزه آب و فاضلاب ؛ وارد مدار شدن آب چاه‌های حفر شده در روستای تم‌تم به منظور تامین آب شرب شهر جوانرود تا دهه فجر سال جاری، تامین آب شرب ۱۳ روستا تا دهه مبارک فجر سال جاری، رفع مشکل تنش آبی شهر جوانرود تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ از طریق حفر چاه در مناطق مستعد و شناسایی شده افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جوانرود تا پایان سال جاری مشروط به تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان.
مصوبات حوزه راه و شهرسازی؛ تامین زمین مورد نیاز به منظور اجرای طرح ملی جهش مسکن تا پایان آذر‌ماه سال‌جاری با توجه به کثرت متقاضیان، پیگیری رفع مشکل زمین ۲۸ هکتاری تا تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۲، تعریض راه بیاشوش به جوانرود تا پایان سال ۱۴۰۳، تعریض روستای صفی‌آباد و تامین زمین جایگزین با همکاری بنیاد مسکن.

۲۵


مصوبات اداره کل نوسازی مدارس؛

افتتاح مدارس امام رضا علیه السلام و کوثر و خیرساز شهرک ظفر تا پایان شهریور ۱۴۰۳
مصوبات اداره‌کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای؛

بهسازی مسیر بیا‌شوش تا صفی‌آباد، اجرای ۷.۵ کیلومتر روشنایی مسیر بیاشوش تا ورودی شهر جوانرود تا پایان سال جاری
مصوبات حوزه ورزش و جوانان؛

تکمیل سالن سقف کوتاه و پیست اسکیت تا دهه فجر سال جاری
مصوبات حوزه بنیاد مسکن؛آماده سازی محل اجرای هر سه فاز طرح ملی جهش مسکن شهر جوانرود تا پایان سال جاری.
مصوبات حوزه بهداشت و درمان؛

افتتاح بخش ویژه نوزادان در هفته پیش‌رو تامین یک دستگاه آمبولانس و تعمیر دو دستگاه آمبولانس معیوب شهرستان در اسرع وقت، افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی صفی آباد تا پایان خرداد ۱۴۰۳، افتتاح خانه بهداشت روستای بیاشوش تا دهه فجر سال جاری، افتتاح پایگاه سلامت مهرگان تا پایان سال جاری.
مصوبات حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی؛
تامین اعتبار ۳۵ میلیارد به منظور تکمیل و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جوانرود، تامین مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پیست اسکیت شهر جوانرود عنوان شد.
خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان