//
کدخبر: ۴۳۱۳۸۴ //
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه :

آموزش تشکلهای مردمی و دولتی در حوزه مدیریت بحران راهبردی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاهآموزش تشکلهای مردمی و دولتی در حوزه مدیریت بحران را راهبردی دانست.


آموزش تشکلهای مردمی و دولتی در حوزه مدیریت بحران راهبردی است
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل مدیریت بحران استانداری، صبح امروز دوشنبه در دیدار با تشکلهای دولتی و مردم نهاد عنوان کرد: شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی لوازم و نیروی انسانی به منظور مدیریت بحران از الزامات است.

افشین یگانه، در ادامه گفت: ایجاد این بانک اطلاعاتی و استفاده از نیروهای متخصص در زمان بحران به منظور ارائه خدمات تخصصی  به سازمان های دولتی  باید در دستور کار قرار گیرد.

یگانه، با توجه به تجربه زلزله آبان ماه سال ۹۶ و  هماهنگی سازمان ها با مردم، اظهار داشت: در زلزله مذکور تشکلهای مختلف و اقشار خودجوش مردم برای کمک رسانی پای کار آمدند.IMG_20231106_161912

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: حوادث غیر مترقبه قابل پیش بینی نیست، در همین راستا به منظور مدیریت بحران، در حوزه های مدیریت بحران، دوره های آموزشی  تشکلهای مردم نهاد و دولتی برگزار شود.

یگانه در ادامه افزود: تقسیم وظایف از دیگر عوامل مهم در اجرای برنامه‌های مدیریت بحران به شمار می‌رود و برنامه ریزی های امدادی باید هدفمند باشد.

یادآور می شود این نشست در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری با حضور ارگان ها و نمایندگان سازمانهای دولتی و تشکلهای مردم نهاد کرمانشاه برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان